26

Re: weer een collega nagemaakt van marsepein

Bedankt voor alle complimenten.

maris18 schreef:

het is gewoon eng echt. Wat goed zeg. Heb je het gepuzzeld of nageboetseerd?

Het is na geboetseerd.  Dat werkt voor mij persoonlijk het beste. Veel van mijn puzzels maak ik ook uit de "losse" hand.

Hoi Jolanda:
Ik wil het zeker in overweging nemen om een keer als workshop te geven. Als er genoeg belangstelling voor is wil ik wel een keer een datum in plannen.
je weet me te vinden ;) :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

27

Wat Gaaaaaf!!!!!!!!!!

28

Zeker Ria !! Laat het me even weten als je het gaat inplannen, vind ik wel leuk.

Groet, Jolanda

29

Leuk gedaan,
heb je eerst gepoefend met fimo klei?

30 Laatst bewerkt door ria (21-01-2009 11:16)

Hoi Floor,

:lol:  Nee, ik heb fimokleien niet als hobby gehad.  Wel professioneel en natuurlijk ook hobbymatig veel met decoratief voedsel gewerkt :D
Voor dat ik met taarten aan de slag ging, deed ik veel met warm/ koud buffet. Ik heb
hiervoor mijn certificaat van de slagersvakopleiding en mijn traiteurcertificaat van de hotelschool in Tilburg. Fruitshowstukken maken was toen een liefhebberij van mij. Zwanen van ananas, appel en soesjes. Mooi opgemaakte vlees(waren) schalen, spuitwerk met filetamericain enzovoorts.   

Toen werden de kids  geboren en je raad het al..... De taarten kwamen in beeld en zoals je ziet, vond ik naast het "gewone" puzzelwerk dit ook een uitdaging.
Het waren cadeautjes die ik weggaf dus het was mijn eigen keus om de uitdaging aan te gaan. Gelukkig geen druk van een opdracht. Zodoende kwam ik er achter dat ik dit wel aardig in de vingers heb en zou nu de uitdaging van een opdracht wel aan willen gaan.

Mijn man (kent mij inmidels al ruim 23 jaar) zei toen hij het zag: Meid, je verbaast me nog steeds. ;)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

31

Waaaauuuuwwww, knap zeg! Lijkt echt super goed!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~