1

Onderwerp: op wie lijkt ze?

ik moet volgende week een ..... taart maken...wat een crime...ik weet niet wat ik ervan moet denken?
Wat vinden jullie op wie lijkt ze?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LADCUXGH.jpg

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

2

Re: op wie lijkt ze?

Tink, lijkt me? Mis  alleen de vleugels!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

Ik denk dat ze op tinkerbell moet lijken maar dat haal ik uit het soort jurkje en muiltjes wat ze aan heeft

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

4

yessss...gelukkig,het moet idd tinkerbell voorstellen...iemand nog een idee voor de vleugels?

www.juffrouwtaartshop.nl

5

Dat is Tinkerbell natuurlijk :lol:
Ik vind haar erg mooi geboetseerd. Ze mist denk ik alleen nog van die kleine pom-ponnetjes op haar schoenen, toch?

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

6

zo moeilijk om tink te doen. Ik heb er 6 gemaakt en nog leek ze niet

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

7

Ik vind het een leuk poppetje, maar ik heb geen idee wie dit is.

Groetjes, Elly

8 Laatst bewerkt door Sir Kneighf (20-01-2009 14:47)

Ohja, en ze heeft zo'n grote knot op haar hoofd, of komt het door de foto dat deze niet te zien is? Anders zou je die er nog bij kunnen maken.

Edit: spelfoutje ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

Sir Kneighf schreef:

Ohja, en ze heeft zo'n grote knot op haar hoofd, of komt het door de foto dat deze niet te zien is? Anders zou je die er nog bij kunnen maken.

Edit: spelfoutje ;)

ja knotje is er wel,maar zie je niet :d

www.juffrouwtaartshop.nl

10

Sir Kneighf schreef:

Dat is Tinkerbell natuurlijk :lol:
Ik vind haar erg mooi geboetseerd. Ze mist denk ik alleen nog van die kleine pom-ponnetjes op haar schoenen, toch?

idd thanks heb ik er bij gedaan

www.juffrouwtaartshop.nl

11

Voor de vleugels kun je eventueel een gelantine blaadje gebruiken..........die knip je zo in de vorm ahha

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

12

Ja das een tinkelbelletje.
Leuk gedaan toch? wat is dat boetseren toch een kunst he.
Groetjes Tineke

groetjes Tineke.

13

Ja daar dacht ik ook aan ...gelatineblaadjes of ouwelblaadjes!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

14

Het is toch duidelijk tinkerbel hoor. Goed gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

tinkerbel, wat een schatje...

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

ik zag ook direkt dat het tinkerbell is!!! Is moeilijk om die tekenfilm figuurtjes precies na temaken he. Ze hebben toch uitgesproken gezichtjes. Als ik je een tip mag geven zou ik haar nog puntoortjes geven. Denk dat ze dan heel goed lijkt. Ik heb Ariel gemaakt zie topics en die lijkt ook niet echt haha Maar als ik aan mijn zoon van 4 vraag wie het is en hij antwoord goed weet ik dat ie gelukt is haha.
groetjes Tries