Onderwerp: op wie lijkt ze?
ik moet volgende week een ..... taart maken...wat een crime...ik weet niet wat ik ervan moet denken?
Wat vinden jullie op wie lijkt ze?
www.juffrouwtaartshop.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » op wie lijkt ze?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik moet volgende week een ..... taart maken...wat een crime...ik weet niet wat ik ervan moet denken?
Wat vinden jullie op wie lijkt ze?
Tink, lijkt me? Mis alleen de vleugels!
Ik denk dat ze op tinkerbell moet lijken maar dat haal ik uit het soort jurkje en muiltjes wat ze aan heeft
yessss...gelukkig,het moet idd tinkerbell voorstellen...iemand nog een idee voor de vleugels?
Dat is Tinkerbell natuurlijk 
Ik vind haar erg mooi geboetseerd. Ze mist denk ik alleen nog van die kleine pom-ponnetjes op haar schoenen, toch?
zo moeilijk om tink te doen. Ik heb er 6 gemaakt en nog leek ze niet
Ik vind het een leuk poppetje, maar ik heb geen idee wie dit is.
Ohja, en ze heeft zo'n grote knot op haar hoofd, of komt het door de foto dat deze niet te zien is? Anders zou je die er nog bij kunnen maken.
Edit: spelfoutje 
Ohja, en ze heeft zo'n grote knot op haar hoofd, of komt het door de foto dat deze niet te zien is? Anders zou je die er nog bij kunnen maken.
Edit: spelfoutje
ja knotje is er wel,maar zie je niet :d
Dat is Tinkerbell natuurlijk
Ik vind haar erg mooi geboetseerd. Ze mist denk ik alleen nog van die kleine pom-ponnetjes op haar schoenen, toch?
idd thanks heb ik er bij gedaan
Voor de vleugels kun je eventueel een gelantine blaadje gebruiken..........die knip je zo in de vorm ahha
Ja das een tinkelbelletje.
Leuk gedaan toch? wat is dat boetseren toch een kunst he.
Groetjes Tineke
Ja daar dacht ik ook aan ...gelatineblaadjes of ouwelblaadjes!!!!
Het is toch duidelijk tinkerbel hoor. Goed gedaan.
tinkerbel, wat een schatje...
ik zag ook direkt dat het tinkerbell is!!! Is moeilijk om die tekenfilm figuurtjes precies na temaken he. Ze hebben toch uitgesproken gezichtjes. Als ik je een tip mag geven zou ik haar nog puntoortjes geven. Denk dat ze dan heel goed lijkt. Ik heb Ariel gemaakt zie topics en die lijkt ook niet echt haha Maar als ik aan mijn zoon van 4 vraag wie het is en hij antwoord goed weet ik dat ie gelukt is haha.
groetjes Tries
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » op wie lijkt ze?