1 Laatst bewerkt door Rafaela (18-01-2009 22:03)

Onderwerp: Mijn eerste taart!!

Nou hier komt hij dan mijn eerste taartje. Hij was voor de eerste verjaardag van mijn dochtertje. Ik wilde eigenlijk een dorastapel maken, maar doordat er zoveel is misgegaan, daardoor tijdgebrek is het dus het volgende geworden. Hij is bekleed met MMF en gevuld met biscuit van de shop, chocolademousse van Mora en kersenvlaaivulling en bc van de shop.

Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar iedereen vond hem erg goed. Ze zien dan ook niet iedere dag die mooie taarten hier ;). Het gezicht vond ik erg moeilijk en is dus ook niet zo goed. Verder droogde de mmf snel uit tijdens het puzzelen. Verder is de hele afwerking in speedtempo gedaan en dus helemaal niet wat ik van plan was wat bereft kleuren en versiering. Maar mijn meissie was blij, dus deze mama uiteindelijk toch wel tevreden voor een eerste taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HRKYGCGN.jpg

Aangezien ik een stapel taart had willen maken had ik het bovenste kapsel nog. Dit was trouwens in het midden helemaal ingezakt.Ik heb hem op tijd van 5 minuten moeten maken. Het bezoek was al onderweg hihihi. Hij is gevuld met aardbeienvlaaivulling en bc mix van de shop.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZXEAOLFP.jpg

En dan hier nog de cupcakes, tenminste wat er van over is ;) hihihi. Deze waren trouwens gekocht. Ik heb ze bekleed met prinsessengelei, deze had een frambozensmaakje, en prinsessenversierselen. Verder de dora versiering gekocht bij de webshop.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJ6H4PXT.jpg

Nou dit waren dan mijn eerste taartjes. Hoop dat ze in de toekomst een stuk beter gaan worden. Hoop dat jullie er kritisch naar willen kijken en me tips willen geven.

Veel liefs Rafaëla

2

Re: Mijn eerste taart!!

waarom komen de foto's nou niet in beeld?????

Veel liefs Rafaëla

3

even alle '-tekentjes weghalen..

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

thanx Jozien!

Veel liefs Rafaëla

5 Laatst bewerkt door birgitta (18-01-2009 22:21)

lees juist het verhaal van jou in babbel na bakken, en denk goh dat zal wel een hele gammele taart  zijn.

Mijn god meid, voor de eerste taarten zien ze er ongelooflijk mooi en strak uit.

En de Dora puzzel is super :thumb:

6

Graag gedaan!

Had ze al even stiekum bekeken, toch heel leuk hoor! En meteen een stapeltaart als eerste is wel erg ambitieus ;)

Maar voor haar volgende verjaardag gaat het je beslist lukken!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Hhihihi je hebt gelijk hoor. Maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb is het er nog niet uit hihihi. Was me tijdens het puzzelen al aan het bedenken dat ik beter een makkelijkere dora had kunnen uitkiezen ;).

Veel liefs Rafaëla

8

Goed gedaan, hoor! :thumb:

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

9

Heel leuk.

Groetjes, Elly

10

Vind ze best goed hoor! :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

11

Heel leuk gemaakt

12

Zijn toch prima gelukt voor de eerste keer. Ogen vind ik ook een gepriegel, maar ja oefening baart kunst zegt men!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

13

ik vindt ze prima gelukt, zker voor zo'n eerste keer :thumb:

Groetjes Rineke

Leuke en vrolijke taart geworden, en nog gefeliciteerd met je meisje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

15

tja, Dora kijkt wat vreemd uit haar ogen...  :lol:  Maar dat is vaak ook een van de lastigste dingen van het puzzelen. De rest van Dora ziet er wel mooi gepuzzeld uit! En volgens mij is je taart ook mooi strak bekleed! Zo strak was mijn 1e echt niet hoor!

16

Ik wil iedereen bedanken voor de fijne reacties. Ik heb echt zin om door te gaan en ja het zal vast steeds beter gaan. Nogmaals bedankt iedereen.

Veel liefs Rafaëla

17

Heb je leuk gedaan hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.