Onderwerp: Mijn eerste taart!!
Nou hier komt hij dan mijn eerste taartje. Hij was voor de eerste verjaardag van mijn dochtertje. Ik wilde eigenlijk een dorastapel maken, maar doordat er zoveel is misgegaan, daardoor tijdgebrek is het dus het volgende geworden. Hij is bekleed met MMF en gevuld met biscuit van de shop, chocolademousse van Mora en kersenvlaaivulling en bc van de shop.
Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar iedereen vond hem erg goed. Ze zien dan ook niet iedere dag die mooie taarten hier
. Het gezicht vond ik erg moeilijk en is dus ook niet zo goed. Verder droogde de mmf snel uit tijdens het puzzelen. Verder is de hele afwerking in speedtempo gedaan en dus helemaal niet wat ik van plan was wat bereft kleuren en versiering. Maar mijn meissie was blij, dus deze mama uiteindelijk toch wel tevreden voor een eerste taart.

Aangezien ik een stapel taart had willen maken had ik het bovenste kapsel nog. Dit was trouwens in het midden helemaal ingezakt.Ik heb hem op tijd van 5 minuten moeten maken. Het bezoek was al onderweg hihihi. Hij is gevuld met aardbeienvlaaivulling en bc mix van de shop.

En dan hier nog de cupcakes, tenminste wat er van over is
hihihi. Deze waren trouwens gekocht. Ik heb ze bekleed met prinsessengelei, deze had een frambozensmaakje, en prinsessenversierselen. Verder de dora versiering gekocht bij de webshop.

Nou dit waren dan mijn eerste taartjes. Hoop dat ze in de toekomst een stuk beter gaan worden. Hoop dat jullie er kritisch naar willen kijken en me tips willen geven.

Maar dat is vaak ook een van de lastigste dingen van het puzzelen. De rest van Dora ziet er wel mooi gepuzzeld uit! En volgens mij is je taart ook mooi strak bekleed! Zo strak was mijn 1e echt niet hoor!