Onderwerp: nieuw! en uit friesland
hallo,
nou ik zal maar beginnen om mezelf voor te stellen, ik ben patricia, 30 jaar (bijna), moeder van 2. willow van 6 en lyam van 3. ik ben ziekenverzorgende, maar werk parttime. Mijn hobbies waren, tot nu toe, paardrijden en fotograveren.
ik was ook niet te spreken over de l"euke" taart creaties die je kant en klaar kunt kopen en liep al maanden te denken om dan toch maar zelf een te maken. Maar hoe? Ik ben geen echte bakster, maar toch! Ben gaan speuren op het internet en kwam op deze site terecht.
Ik heb, geloof ik, 3 dagen alleen alle forum topics gelezen en elke how-to die ik kon vinden. Ben gister begonnen met ingredienten aan te schaffen en heb een MMF-fondant gemaakt. (jaja direct gelukt!!! Zelfs lichtgroen kunnen kleuren) Daarna begon ik vol enthosiasme aan de marzepein en icing. Ja, niet te geloven allebei hardstikke mislukt!!! hihi. Oh wat vond mijn man dat erg! maar niet heus, die mocht dus de hele bak opeten omdat ik er toch niks mee kon, dus ik had 3 smullende kinderen! op de bank zitten. Maar ik wilde toch wat met de MMF doen dus lekker een cake gebakken, botercreme gemaakt en bekleedt..Je moet toch wat. Best grappig geworden, dus ik ben er van overtuigd dat een taart dus ook wel moet gaan lukken. 16 maart wordt mijn zoontje 4 en dan wil ik een cars taart maken!
Mijn man vindt het gelukkig niet erg dat ik dit soort dingen wil doen, vooral als er wat mislukt "offert" hij zichzelf graag op om het weg te werken..(lees:mager, lang en alles kunnen eten) Hij is een grote zoetekauw.
groetjes van patricia uit friesland