Onderwerp: tjeetje, wat kan er toch een hoop mis gaan op een dag zeg....
ongelooflijk wat een kl*tedag had ik vandaag. eerst kwam mijn zoon aan
- oh ja mam, we moeten vandaag om 8.20 op school zijn met de fiets.
- daar kom je nu mee??? hoe staat het met je banden en had je al aan je vader gevraagd voor de remmen en verlichting?
- euh nee.....
- dan zoek je het maar lekker uit en ga je maar op de kleine fiets van je broertje!!!
afijn, ik mee naar school, daar stonden we dus lekekr vroeg, bleek dat ze pas in de middag op de fiets weggingen, dus voor niets gehaast en gestresss.
dus eerst maar ff de stad in om te kijken voor een goede fietspomp die ook autoventielen kan pompen. Leuk een fiets met zulke ventielen als alle pompen hier in zoetermeer de slangen hebben weggehaald. en ledverlichting. wonderwel heb ik zelf de handremmen weer aan kunnen spannen
girlpowerrrrrrrrrr!
toen ik terug kwam wilde ik aan de taart opdracht van deze week beginnen. toen ik de taart gemixed had en in de oven had staan wilde ik de botercreme maken. helaas, mijn kennie vond dat ik het zelf maar mocht uitzoeken. ik had wel eens een enkele keer dat ik de knop aan deed, dat hij het niet deed, maar na een paar keer weer wel. nu dus helemaal niets meer.....
kenwood gebeld en kon hem bij de winkel waar ik hem gekocht had inleveren en hem vaarwel zeggen voor ongeveer 4-5 weken 
tja, wat moet je dan? dus maar snel ff een kleine handmixer gekocht. wel ff gekeken naar wattage. want hij moet wel ff mee kunnen. zo'n kleintje is nooit weg, maar is toch best weer een uitgave.
helaas moest ik vandaag dus 2 x de stad in.
toen nog boodschappen doen op de terugweg, had ik dat maar gelijk gehad.
kwam ik terug bleek mijn voorraad aardbeienvlaaivulling op, kon ik weer terug.
toen ik terugkwam kon ik eindelijk verder met mijn voetbaltaart.
de uitsteker die ik had laten maken werkte perfect. alleen toen we het hoekje om moesten ging het ontwerp de mist in. ik was er al bang voor. het was een platte ronde taart van 28 cm doorsnee. zoiets maak ik dus nooit meer met het voetbalmotiefje erop. bij de onderrand van de zijkant kwam het ontwerp helemaal niet uit. hier heb ik maar gewoon een lekker oranje rand omheen gemaakt. alleen het oranje fondant wilde ook niet zoals ik wilde, ik dacht echt dat ik gek werd.
geluk bij een ongeluk vond ik nog wel een radeerwieltje in mijn naaidoos, want mijn ribboncutter wieltje kon het patroontje niet meer maken op de taart, dat wieltje was te groot.
dus hierbij een taart waarvan ik hoop dat de foutjes niet teveel opvallen
morgen maak ik een mooiere foto 

)