1

Onderwerp: tjeetje, wat kan er toch een hoop mis gaan op een dag zeg....

ongelooflijk wat een kl*tedag had ik vandaag. eerst kwam mijn zoon aan
- oh ja mam, we moeten vandaag om 8.20 op school zijn met de fiets.
- daar kom je nu mee??? hoe staat het met je banden en had je al aan je vader gevraagd voor de remmen en verlichting?
- euh nee.....
- dan zoek je het maar lekker uit en ga je maar op de kleine fiets van je broertje!!!
afijn, ik mee naar school, daar stonden we dus lekekr vroeg, bleek dat ze pas in de middag op de fiets weggingen, dus voor niets gehaast en gestresss.
dus eerst maar ff de stad in om te kijken voor een goede fietspomp die ook autoventielen kan pompen. Leuk een fiets met zulke ventielen als alle pompen hier in zoetermeer de slangen hebben weggehaald. en ledverlichting.  wonderwel heb ik zelf de handremmen weer aan kunnen spannen ;) girlpowerrrrrrrrrr!

toen ik terug kwam wilde ik aan de taart opdracht van deze week beginnen. toen ik de taart gemixed had en in de oven had staan wilde ik de botercreme maken. helaas, mijn kennie vond dat ik het zelf maar mocht uitzoeken. ik had wel eens een enkele keer dat ik de knop aan deed, dat hij het niet deed, maar na een paar keer weer wel. nu dus helemaal niets meer.....
kenwood gebeld en kon hem bij de winkel waar ik hem gekocht had inleveren en hem vaarwel zeggen voor ongeveer 4-5 weken :(

tja, wat moet je dan? dus maar snel ff een kleine handmixer gekocht. wel ff gekeken naar wattage. want hij moet wel ff mee kunnen. zo'n kleintje is nooit weg, maar is toch best weer een uitgave.
helaas moest ik vandaag dus 2 x  de stad in.
toen nog boodschappen doen op de terugweg, had ik dat maar gelijk gehad.
kwam ik terug bleek mijn voorraad aardbeienvlaaivulling op, kon ik weer terug.

toen ik terugkwam kon ik eindelijk verder met mijn voetbaltaart.
de uitsteker die ik had laten maken werkte perfect. alleen toen we het hoekje om moesten ging het ontwerp de mist in. ik was er al bang voor. het was een platte ronde taart van 28 cm doorsnee. zoiets maak ik dus nooit meer met het voetbalmotiefje erop. bij de onderrand van de zijkant kwam het ontwerp helemaal niet uit. hier heb ik maar gewoon een lekker oranje rand omheen gemaakt. alleen het oranje fondant wilde ook niet zoals ik wilde, ik dacht echt dat ik gek werd.
geluk bij een ongeluk vond ik nog wel een radeerwieltje in mijn naaidoos, want mijn ribboncutter wieltje kon het patroontje niet meer maken op de taart, dat wieltje was te groot.

dus hierbij een taart waarvan ik hoop dat de foutjes niet teveel opvallen ;) morgen maak ik een mooiere foto ;)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/350935835.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: tjeetje, wat kan er toch een hoop mis gaan op een dag zeg....

ik vind het super stoer hoor! :thumb:
Zie zo gauw echt geen foutjes!

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

3

ik zie ook zo gauw geen foutjes hoor!!!! vind hem zoals gewoonlijk weer erg strak en mooi!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

4

Ik zie geen foutjes hoor! Hij is toch helemaal te gek!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5

Waar zijn die foutjes?!?!?!??! Aan de andere kant van de taart of zo?

6

nou zeg..wat een dag.. maar fijn om weer eens een taart van je te zien :D

Hij is leuk hoor! en goed bedacht met zo'n op maat gemaakte uitsteker.. die zal vast vaker van pas komen ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

nou dames, ben wel blij, als jullie ze niet zien zal de klant dat ook niet  (hoop ik dan :O)
kijk maar goed, de witte vormpjes vlak boven de oranje rand kloppen voor geen meter. daar zitten de foutjes. ik hoop dat de mooie strakke bovenkant een hoop goed maakt en dat daar iedereen door wordt afgeleid. ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

jah.. ik zie het wel.. maar de bovenkant is zo super dat het zeker afleidt ... en wij zien het vast en zeker omdat jij het ons verklapt :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Hij ziet er prachtig uit! Wat voor een vulling heb je gebruikt?
Volgens mij vind Daan zijn taart super!

Gr Bianc

groeten, Bianca
TAART in huis

10

Ondanks alle foutjes heb je toch een mooie strakke taart geleverd! En het valt me niet zo op hoor, dat het fout zit!

11

Wat een dag.
Ik vind dat hij der super uitziet!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

12

Dat zien ze vast niet! Het is dat je het zelf zegt, ik had het ook niet gezien. Hij ziet er hartstikke goed uit!

13

Ik vind het toch wel heel knap hoor, dat je dit tussen alle bedrijven door even voor elkaar krijgt! Inderdaad is de bovenkant de trekker, dus dat komt wel goed. Ziet er prima uit!
Waar heb je de uitsteker laten maken? Wat een goed idee!

Groet, Jolanda

14

ik ben gewoon een metaalverwerkingsbedrijf binnen gestapt met de vraag of ze voor mij zoiets konden maken ;) kostte wel wat, maar jullie zullen vast wel vaker dit vormpje in een andere taart terug zien komen denk ik. ik heb er nu al best wel leuke andere idee

15

Idd...taart is zo mooi strak dat je helemaal niet te zoeken naar foutjes... Daar houdt toch ook niemand rekening mee dat zo'n vorm aan de zijkanten opeens niet meer klopt!! Dat zou iedereen zijn gebeurd! ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

16

Ik vind de taart super!!!! En dat mag ook wel na zo'n klotedag! En denk je nou echt dat de klant jou kleine schoonheidsfoutjes ziet? Welnee, hij is gewoon prachtig, super, strak, cool een echte platte voetbal.

17

ik vind het een prachtige taart. Had je niet gezegd waar je foutjes zitten dan had ik het niet gezien.
Wat een leuk idee dat je dan voor een uitsteker naar een metaal fabriek gaat. Helemaal top!!!!!!!!! Dat je ook aan je naaidoos dacht voor een radeer geval!! Echt een creatieve gedachte.

18

Ik vind hem super zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

19

Hij is mooi strak hoor. Niets aan te zien verder.

Groetjes, Elly

20

Ik vind 'm geweldig! Heel erg leuk. En je hebt soms van die dagen.....en toch is de taart prima gelukt!

groetjes, Ageeth

21

Ik weet wel zeker dat je klant niets op zal vallen, behalve natuurlijk een geweldig mooie en strakke taart :thumb:! Als je niets had gezegd had ik het in ieder geval niet gezien :D.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

22 Laatst bewerkt door Adrienne (12-01-2009 20:39)

Dat noem ik geen foutje hoor, dat is toch logisch?! Die voetbalvlakje kloppen natuurlijk alleen op een bal, dus dat je dat moet aanpassen is geen foutje, maar heel knap maatwerk :Y
Ben benieuwd naar je ander gebruik van HET uitstekertje! ( Ben niet zo van de voetbal ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

23

Hij is geweldig geworden. Morgen kan de dag alleen maar beter uitzien na zo'n dag als vandaag.
Groetjes Natascha

24

Vind hem top!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

Hihi, moet wel weer lachen om je verhaal :D
Je taart is gewoon weer super hoor, als je niks erbij had gezet was het niemand opgevallen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com