1

Onderwerp: De eerste week van mijn taartstop.....

:D  :D

Tja, zal jullie niet vermoeien hoe het zo is gelopen, maar het liep weer anders dan verwacht......

Voor woensdag een traktatietaart voor manlief op zijn werk. Ik vind 'm wel aardig maar mis eigenlijk een nog een laag  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JIPAY8GM.jpg

gevuld met lemoncurd/bc en citroenkwark.

Voor donderdag 45 cupcakes en een boltaartje voor de meester. Die zal ik zo posten waar het hoort.
Ze belde maandag op om te vragen of dit kon. 's Avonds belde ze weer op of het mogelijk was een skitaart te bestellen voor vrijdag. Voor 18-20 pers. Ja, dat kan, maar dit keer maak ik alleen een berg (van de grote wondermold). Vorige keer voor 18 pers. een stapeltje van 3 lagen, maar daar ging wel erg veel werk in zitten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GIURDQOI.jpg

verhoudingen kloppen voor geen meter, maar dit was ook weer "de mooiste taart die ze ooit had gezien"........
Ik wil heeeeel graag op les bij Annette !!!

gevuld met 4 lagen zwiters room en 2 lagen aardbeienjam

En voor Thierry een taart op zondag......Ik ken moeder doordat onze zoons bij elkaar voetballen. Voor zijn zussen had ik al taart gemaakt en nu is Thierry zelf jarig. Ik kon het dus niet over mijn hart verkrijgen, dat ik eigenlijk een soort van taartstop heb in deze maand....
Helaas wilde Thierry Feijenoord!!!!!!!! En als ik ergens een hekel aan heb.......... Ik heb niet zo'n hekel aan het maken, maar ik vind, dat je niet ziet, dat er 8 uur werk in zo'n taart zit. Het logo alleen al kost me 2 uur.
Uiteraard het nieuwe gouden logo, maar ik word gek van de vlekjes.....Dacht ik dat er een zwart randje om de rechterhelft van de F zit, bleek dit (zag ik later) niet het geval......dus er weer afgepeuterd en een goud randje gemaakt. Ik kan het wel laten zitten, maar ik vind, dat een logo moet kloppen. Ik snij zelfs de hoekjes van de lettertjes af en dan heb ik een lijntje waar het niet hoort.......Hij klopt nu nog niet helemaal, maar dat kon ik niet meer aanpassen. Ach het mes gaat het zo in.....

En omdat hij zelf keeper is, toch dat ook op de taart terug laten komen.

Het is een joekel van 35 cm rond (voor 30-35 pers) + ikeabolletje. Er zitten 14 grote eieren en 910 gr. biscuitmix in.
Hij was er zelf in ieder geval onwijs blij mee.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IT6GR63E.jpg

Bedankt weer voor het kijken!

Nee volgende week lukt me de taartstop ook niet, want ik kreeg het verzoek voor een bruidstaartje voor de 19e en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Groet, Jolanda

2

Re: De eerste week van mijn taartstop.....

:lol: Lekker taartstop heb je .....:D:D:D
Maar ze zijn wel weer allemaal even leuk zeg.....zelfs feyenoord :D:D:D
En nu snel naar je cc kijken ;)

Liefs,

Micky

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

3

hihihi leuke taartstop heb jij hoor! Mooie taarten en idd op die eerste zou een 2e laag heel erg mooi staan, je verhoudingen kloppen misschien niet van de skitaart maar hij is w

4

Ik vind ze allemaal hartstikke mooi!!!

5

Ik ben voor ons blij dat jouw taartenstop niet goed gaat. Anders hadden we al deze mooie taarten niet kunnen bewonderen :lol:

6

Nou jij doet erg mooie dingen met biscuit en fondant als je zegt dat je geen taartjes maakt zeg ;)!

Bij de eerste lijkt het inderdaad alsof er iets mist...
Het skistertje van Annette is een schatje, die van jouw is cooler!
En ik vind dat je Thierry ook flink verwend hebt. Is lastig h

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

vind ze erg mooi en wat een leuke skitaart!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

8

Erg mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (11-01-2009 14:58)

Ja hoor, daarom zeg ik maar niets. Want dit is leuk en dat is enzovoort ;) . Maar je taarten zijn weer :thumb: Inderdaad bij de eerste taart daar mis je een topje, maar het resultaat van je uitstekers is heel mooi. Van de feyenoord taart heb je ook veel werk gemaakt (maar ik verwacht ook niet anders). En je ski taart is weer helemaal toppie meid (zit ik straks met een walrus) :shhh: en een rose jungle taart :think:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Tom Poes schreef:

Nou jij doet erg mooie dingen met biscuit en fondant als je zegt dat je geen taartjes maakt zeg ;)

altijd marsepein h

Groet, Jolanda

11

Ik vind vooral je eerste heel erg mooi. En ik vind echt niet dat er perse een tweede laag op moet (hoewel dat waarschijnlijk ook mooi zou zijn).
Vooral die kleur blauw vind ik super mooi

12

Je punt bij de eerste, die snap ik, toch is het een mooie taart hoor! De voetballer en skihelling zijn ook toppie! Wat nu verhoudingen kloppen niet, de een staat toch veel verder weg als die andere :D
Goed van je die taartstop, rust je lekker bij uit, maakt alleen nog maar wat je zelf leuk vind. Geen verplichte Feyenoordtaarten enzo. :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Supermooie taarten hoor! Je ziet het niet dat die Feijenoord taart z

Groetjes van Barbara.
*Je kunt ook kijken bij mijn album als je dat leuk lijkt wat ik  heb gemaakt*: http://www.mijnalbum.nl/Album=MXG4QRGH

14

Ziet er goed uit allemaal!!Ben benieuwd hoeveel taarten je maakt als je geen taartenstop hebt :)

15

Vind het helemaal geweldig!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

16

Taartenstop is niet helemaal gelukt ;) maar heeft wel prachtige exemplaren opgeleverd!

Ik ben helemaal weg van je eerste, is echt mijn ding :) Zo, zonder iets erbij vind ik hem prachtig, ik mis niks! Misschien dat een topper, bijvoorbeeld een ijzerdraad-'boeketje' met een paar van de motiefjes die je hebt gebruikt, het gevoel had kunnen wegnemen dat er nog een laag op moet?

Je andere twee vind ik ook super, hoewel ik een hekel heb aan voetbal en ski

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

17

Wat een fantastische taartstop heb jij zeg :lol:
Die skitaart vind ik echt helemaal super!! (die andere ook hoor!!!)

Wat ben je weer druk bezig geweest!!! Mooie taarten!!! :)

19

Wat ze zijn leuk geworden. Moest wel lachen om je taartstop :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

20

Jozien schreef:

Hoe heb je de wondermold trouwens zo leuk weten te 'verlengen' voor de skipiste?

Ik heb een Ikea 12-cm bolletje gebruikt. Daarvan de zijkanten weggesneden en 'm mee laten lopen met de "piste".

Bedankt voor alle lieve woorden!

Groet, Jolanda

21

ondanks je taartstop hele leuke taarten!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

22

Toppers zijn het. Vind je skie

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

23

Geweldig, zo'n taartenstop! Mooi gedaan allemaal!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

Ik vind je ski-taart juist geweldig... jij hebt tenminste een heuse ski-helling :Y !!
En je skier is echt een hele coole meid :cool: van 11 jaar, ik vind het een super poppetje hoor :)
En je voetbaltaart is ook geweldig leuk, en de taart voor je man z'n werk is ook heel mooi. Mooie uitsteker is dat he? (ik heb hem ook sinds kort :) )

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

25

wat een leuke taartstop zeg:lol:
heel mooi allemaal je berg vind ik het mooiste

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!