Onderwerp: De eerste week van mijn taartstop.....

Tja, zal jullie niet vermoeien hoe het zo is gelopen, maar het liep weer anders dan verwacht......
Voor woensdag een traktatietaart voor manlief op zijn werk. Ik vind 'm wel aardig maar mis eigenlijk een nog een laag

gevuld met lemoncurd/bc en citroenkwark.
Voor donderdag 45 cupcakes en een boltaartje voor de meester. Die zal ik zo posten waar het hoort.
Ze belde maandag op om te vragen of dit kon. 's Avonds belde ze weer op of het mogelijk was een skitaart te bestellen voor vrijdag. Voor 18-20 pers. Ja, dat kan, maar dit keer maak ik alleen een berg (van de grote wondermold). Vorige keer voor 18 pers. een stapeltje van 3 lagen, maar daar ging wel erg veel werk in zitten.

verhoudingen kloppen voor geen meter, maar dit was ook weer "de mooiste taart die ze ooit had gezien"........
Ik wil heeeeel graag op les bij Annette !!!
gevuld met 4 lagen zwiters room en 2 lagen aardbeienjam
En voor Thierry een taart op zondag......Ik ken moeder doordat onze zoons bij elkaar voetballen. Voor zijn zussen had ik al taart gemaakt en nu is Thierry zelf jarig. Ik kon het dus niet over mijn hart verkrijgen, dat ik eigenlijk een soort van taartstop heb in deze maand....
Helaas wilde Thierry Feijenoord!!!!!!!! En als ik ergens een hekel aan heb.......... Ik heb niet zo'n hekel aan het maken, maar ik vind, dat je niet ziet, dat er 8 uur werk in zo'n taart zit. Het logo alleen al kost me 2 uur.
Uiteraard het nieuwe gouden logo, maar ik word gek van de vlekjes.....Dacht ik dat er een zwart randje om de rechterhelft van de F zit, bleek dit (zag ik later) niet het geval......dus er weer afgepeuterd en een goud randje gemaakt. Ik kan het wel laten zitten, maar ik vind, dat een logo moet kloppen. Ik snij zelfs de hoekjes van de lettertjes af en dan heb ik een lijntje waar het niet hoort.......Hij klopt nu nog niet helemaal, maar dat kon ik niet meer aanpassen. Ach het mes gaat het zo in.....
En omdat hij zelf keeper is, toch dat ook op de taart terug laten komen.
Het is een joekel van 35 cm rond (voor 30-35 pers) + ikeabolletje. Er zitten 14 grote eieren en 910 gr. biscuitmix in.
Hij was er zelf in ieder geval onwijs blij mee.

Bedankt weer voor het kijken!
Nee volgende week lukt me de taartstop ook niet, want ik kreeg het verzoek voor een bruidstaartje voor de 19e en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!
Lekker taartstop heb je .....:D:D:D
Inderdaad bij de eerste taart daar mis je een topje, maar het resultaat van je uitstekers is heel mooi. Van de feyenoord taart heb je ook veel werk gemaakt (maar ik verwacht ook niet anders). En je ski taart is weer helemaal toppie meid (zit ik straks met een walrus) :shhh: en een rose jungle taart 

van 11 jaar, ik vind het een super poppetje hoor