1

Onderwerp: Hartje voor mijn jarige moeder

Mijn moeder is vandaag 86 jaar geworden. Leuke aanleiding om weer te oefenen.
Taartje gevuld met monchoubavarois gemengd met aardbeienvlaaivulling, afgesmeerd met meringue botercreme, bekleed met marsepein.
De reacties waren zeer positief. Mijn moeder en mijn 2 broers geloofden eerst niet dat ik de taart zelf had gemaakt, mijn 2 zussen vonden hem er ook heel leuk uitzien en heel erg lekker, mijn 2 zwagers kwamen later en wisten niet dat ik de taart had gebakken. Toen mijn zus dat zei, reageerden ze heel verrast, ze vonden hem ook heel erg lekker. Zelf vond ik hem ook erg lekker. De bisquit was superluchtig, ik heb er een half theelepeltje wijnsteenzuur bakpoeder doorheen gedaan. Ik heb wat minder suiker door de monchou gedaan dan in het recept stond, daardoor was de taart samen met de marsepein heel lekker van smaak, en lekker zoet, maar niet mierzoet. Kortom, ik ben trots en geniet nog na van alle reacties.
Wat de afwerking betreft, kan het nog wel wat zorgvuldiger/netter, maar het gaat iedere keer iets beter. Ik had dit taartje in krap 5 uurtjes klaar, inclusief bakken en vullen. Afijn, heel verhaal, hier komt de taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7SQYVAPP.jpg

Groetjes, Elly

2 Laatst bewerkt door Pooh (10-01-2009 21:14)

Re: Hartje voor mijn jarige moeder

Gefeliciteerd met je moeder, ze heeft een leuk taartje gekregen. Altijd wel heel fijn om te horen dat ze je taart mooi vonden en lekker vonden smaken, ben je nu een paar centimeter gegroeid? :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Super mooi :thumb:

4

Mooi gedaan hoor! Erg leuk!

5

erg mooi..  en van harte gefeliciteerd met je moeder :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Pooh schreef:

Gefeliciteerd met je moeder, ze heeft een leuk taartje gekregen. Altijd wel heel fijn om te horen dat ze je taart mooi vonden en lekker vonden smaken, ben je nu een paar centimeter gegroeid? :)

Jaaa, leuk h

Groetjes, Elly

7

gefeliciteerd met je moeder, wat een lief taartje!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

8

Wat een mooie taart.
Leuk he om al die complimentjes te krijgen en de reacties te zien!

9

Ik vindt het een superstrakke taart geworden hoor. Mooie kleurencombi ook! Helemaal niet aan te merken op de taart.

Groetjes Angelique

10

Leuke taart!

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

11

mooi gemaakt en nog gefeliciteerd met je moeder

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Die heb je heel mooi gemaakt :Y

13

Mooi taartje, nog gefeliciteerd met je moeder!

Groetjes

14

Heb je ook heel mooi gedaan. Gefeliciteerd met je mams.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Mooie kleuren combinatie.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline