Onderwerp: Botercreme altijd van roomboter?
Of kan je ook gewoon bijv blue band gebruiken?
(of is dit als vloeken in de kerk? )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercreme altijd van roomboter?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Of kan je ook gewoon bijv blue band gebruiken?
(of is dit als vloeken in de kerk? )
roomboter!!!
Roomboter!!!
ROOMBOTER!!!
Zo.
of half margarine half boter, met boter wordt de botercreme wat geliger, met margarine (wel heel lang kloppen) wordt het iets witter.
Roomboter is het lekkerste
Kan allebei, maar de meesten vinden .... (3x raden ) het lekkerste!
ik deed altijd een pakje bleu band, omat ik niet dol op roomboter ben, op advies van hier toch maar eens geprobeerd, en ik vind het veeeeeel lekkerder met roomboter
niet verwacht, maar nu dus wel standaard geworden bij mij
Ik ben volgens mij een vreemde eend in de bijt (of is dit geen goede uitdrukking )
Ik deed eerst altijd alleen bleu band en daarna door hier te lezen overgestapt op alleen roomboter. Maar dat vind ik zelf dus echt niet prettig werken, krijg mijn taarten veel strakker met alleen bleu band. De roomboter smelt veel eerder weg bij mij. Dus tegenwoordig doe ik half half.
En de smaak, tja, ik proef niet echt het verschil
ik gebruik wajang, maar dat heeft als voornaamste reden dat mijn taarten tot nu toe over het algemeen melk vrij moeten zijn, ik voeg er voor de smaak nog wel vanille aroma aan toe
Ik doe ook half roomboter half margarine. Bij alleen roomboter wordt de boel zo snel weer zacht... Nog geen klachten gehad dat mensen het vies vonden ofzo. Doe er ook wel een vanille of amandelsmaakje door trouwens.
altijd ongezouten roomboter... letten jullie daar ook op... of hij ongezouten is? want volgens mij kun je geen ongezouten blue band krijgen... toch?
bertolli (blauwe wikkel) speciaal voor de zoete keuken. Lekker!
of half margarine half boter, met boter wordt de botercreme wat geliger, met margarine (wel heel lang kloppen) wordt het iets witter.
bedoel je niet andersom? Juist met roomboter wordt het mooi wit nl.
Net als wendyk Bertolli. (ongezouten) Krijg je als je een workshop hebt gevolgd bij Ellen. Zij gebruikt dit ook.
Vind het zelf beter smaken als met roomboter.
Met roomboter wordt de botercreme ook slapper.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Half roomboter, half margarine. Mmmmmm, heerlijk.
Om af te smeren maak ik 'm met blue band.En om te vullen half om half.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercreme altijd van roomboter?