Onderwerp: Topsy Turvy
Volgens de How To van Yvonne (Tom Poes). Hartelijk bedankt ervoor.
Hij is precies zo geworden zoals ik hem in gedachten had. Gevuld met vanille botercreme en aardbeienvlaaivulling.
bedankt voor het kijken.
Groetjes Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgens de How To van Yvonne (Tom Poes). Hartelijk bedankt ervoor.
Hij is precies zo geworden zoals ik hem in gedachten had. Gevuld met vanille botercreme en aardbeienvlaaivulling.
bedankt voor het kijken.
Groetjes Natascha
oo die is leuk mooie kleuren combinatie
Super mooie taart. Goed gedaan 
Hij is super leuk!!!
Hartstikke leuk dat 'ie zo goed gelukt is!
Mooie kleurencombi, chique en een beetje winters!
Heel mooi gedaan.
ik vind het superleuk gedaan, alleen 2 vraagjes: hoe snijd je zo'n taart eigenlijk aan en waar vind ik die how to? ik heb hem ooit ergens gezien volgens mij, maar ik kan hem nu niet meer vinden. heb al op veschillende manieren gezocht bij zoeken, maar helaas. ik wil het toch ook eens een keertje proberen. op het web kom ik 2 verschillende beschrijvingen tegen. 1 is dat er uit de taarten een stuk word gesneden zodat de taarten eigenlijk toch recht staan en de andere is dat hij gewoon schuin gestapeld wordt. welke heb jij gedaan? en gaat er dan nog een rechte lange stok ik het midden? en zoja hoe kun je dat precies uitmeten dan??
ehm, dat zijn wel meer vraagjes geloof ik 
ik vind het superleuk gedaan, alleen 2 vraagjes: hoe snijd je zo'n taart eigenlijk aan en waar vind ik die how to? ik heb ghem ooit ergens gezien volgens mij, maar ik kan hem nu niet meer vinden. heb al op veschillende manieren gezocht bij zoeken, maar helaas. ik wil het toch ook eens een keertje proberen. op het web kom ik 2 verschillende beschrijvingen tegen. 1 is dat er uit de taarten een stuk word gesneden zodat de taarten eigenlijk toch recht staan en de andere is dat hij gewoon schijn gestapeld wordt. welke heb jij gedaan? en gaat er dan nog een rechte lange stok ik het midden? en zoja hoe kun jue dat precies uitmeten dan??
volgens mij staat deze in het rijtje van de how too's van Ria MC.
Prachtige taart trouwens, super kleurcombi!
yeps thanks, gevonden 
Super taart!
Misschien moet ik me er ook eens aan wagen!
ik vind het superleuk gedaan, alleen 2 vraagjes: hoe snijd je zo'n taart eigenlijk aan en waar vind ik die how to? ik heb ghem ooit ergens gezien volgens mij, maar ik kan hem nu niet meer vinden. heb al op veschillende manieren gezocht bij zoeken, maar helaas. ik wil het toch ook eens een keertje proberen. op het web kom ik 2 verschillende beschrijvingen tegen. 1 is dat er uit de taarten een stuk word gesneden zodat de taarten eigenlijk toch recht staan en de andere is dat hij gewoon schijn gestapeld wordt. welke heb jij gedaan? en gaat er dan nog een rechte lange stok ik het midden? en zoja hoe kun jue dat precies uitmeten dan??
Dank je wel voor je reactie. De how to heb je al gevonden heb ik begrepen. Over het aansnijden moet ik je zeggen: Ik heb geen flauw idee....Hij was voor mijn schoonmoeder. Ze heeft in ieder geval op mijn advies laag voor laag aangesneden. Het uitmeten heb ik gewoon met de bakvorm gedaan.
groetjes Natascha
Mooie taart geworden.
erg mooi geddaan!
Die ziet er wel gaaf uit! Goed gemaakt!
Super!!
Ziet dr ook hartstikke leuk uit! Vind de kleuren helemaal bij de tijd van het jaar passen! Mooi hoor!
zo he wat mooi!
Zo die is goed gelukt!!Mooie kleurencombinatie!
Wauw heel erg mooi!
Hij is heel mooi geworden, mooie kleurtjes ook.
Hey Tasch,
Hij is SUPER!!!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy