1

Onderwerp: Topsy Turvy

Volgens de How To van Yvonne (Tom Poes). Hartelijk bedankt ervoor.
Hij is precies zo geworden zoals ik hem in gedachten had. Gevuld met vanille botercreme en aardbeienvlaaivulling.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G3YX8TS8-1.jpg

bedankt voor het kijken.
Groetjes Natascha

2 Laatst bewerkt door rietdhg (06-01-2009 22:01)

Re: Topsy Turvy

oo die is leuk mooie kleuren combinatie

3

Super mooie taart. Goed gedaan :thumb:

Veel liefs Rafaëla

4

Hij is super leuk!!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5

Hartstikke leuk dat 'ie zo goed gelukt is!
Mooie kleurencombi, chique en een beetje winters!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

mooi!!

groetjes José

7

Mooi :Y

8

Heel mooi gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-01-2009 09:41)

ik vind het superleuk gedaan, alleen 2 vraagjes: hoe snijd je zo'n taart eigenlijk aan en waar vind ik die how to? ik heb hem ooit ergens gezien volgens mij, maar ik kan hem nu niet meer vinden. heb al op veschillende manieren gezocht bij zoeken, maar helaas. ik wil het toch ook eens een keertje proberen. op het web kom ik 2 verschillende beschrijvingen tegen. 1 is dat er uit de taarten een stuk word gesneden zodat de taarten eigenlijk toch recht staan en de andere is dat hij gewoon schuin gestapeld wordt. welke heb jij gedaan? en gaat er dan nog een rechte lange stok ik het midden? en zoja hoe kun je dat precies uitmeten dan??
ehm, dat zijn wel meer vraagjes geloof ik :O

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

kwebbeltje schreef:

ik vind het superleuk gedaan, alleen 2 vraagjes: hoe snijd je zo'n taart eigenlijk aan en waar vind ik die how to? ik heb ghem ooit ergens gezien volgens mij, maar ik kan hem nu niet meer vinden. heb al op veschillende manieren gezocht bij zoeken, maar helaas. ik wil het toch ook eens een keertje proberen. op het web kom ik 2 verschillende beschrijvingen tegen. 1 is dat er uit de taarten een stuk word gesneden zodat de taarten eigenlijk toch recht staan en de andere is dat hij gewoon schijn gestapeld wordt. welke heb jij gedaan? en gaat er dan nog een rechte lange stok ik het midden? en zoja hoe kun jue dat precies uitmeten dan??

volgens mij staat deze in het rijtje van de how too's van Ria MC.

Prachtige taart trouwens, super kleurcombi!

11

yeps thanks, gevonden ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Super taart!
Misschien moet ik me er ook eens aan wagen!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

kwebbeltje schreef:

ik vind het superleuk gedaan, alleen 2 vraagjes: hoe snijd je zo'n taart eigenlijk aan en waar vind ik die how to? ik heb ghem ooit ergens gezien volgens mij, maar ik kan hem nu niet meer vinden. heb al op veschillende manieren gezocht bij zoeken, maar helaas. ik wil het toch ook eens een keertje proberen. op het web kom ik 2 verschillende beschrijvingen tegen. 1 is dat er uit de taarten een stuk word gesneden zodat de taarten eigenlijk toch recht staan en de andere is dat hij gewoon schijn gestapeld wordt. welke heb jij gedaan? en gaat er dan nog een rechte lange stok ik het midden? en zoja hoe kun jue dat precies uitmeten dan??

Dank je wel voor je reactie. De how to heb je al gevonden heb ik begrepen.  Over het aansnijden moet ik je zeggen: Ik heb geen flauw idee....Hij was voor mijn schoonmoeder. Ze heeft in ieder geval op mijn advies laag voor laag aangesneden. Het uitmeten heb ik gewoon met de bakvorm gedaan.

groetjes Natascha

14

Mooie taart geworden.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

15

erg mooi geddaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

16

Die ziet er wel gaaf uit! Goed gemaakt!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

Heel leuk! Mooie kleurencombi

18

Super!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

19

Ziet dr ook hartstikke leuk uit! Vind de kleuren helemaal bij de tijd van het jaar passen! Mooi hoor!

20

zo he wat mooi!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

21

Zo die is goed gelukt!!Mooie kleurencombinatie!

22

Heel mooi gedaan.

Groetjes, Elly

Wauw heel erg mooi!

24

Hij is heel mooi geworden, mooie kleurtjes ook.

25

Hey Tasch,

Hij is SUPER!!!!! :thumb: :thumb: