Onderwerp: saroma
kan je je taart vullen met saroma pudding. de pudding vond ik altijd erg lekker.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » saroma
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan je je taart vullen met saroma pudding. de pudding vond ik altijd erg lekker.
Hoi,
Ja dat kan heel goed, is een van mijn favoriete smaken, ik mix het altijd met een scheut houdbare melk door de botercr
ik wil de pudding zo gebruiken zonder botercreme. de pudding volgens het pakje. kan dit ook.
Ja hoor, doe ik ook. Gewoon het recept op het pakje volgen. Mijn favoriet: De perziksinaasappel en dan mandarijntjes uit een blikje erbij.
Hoi,
Mijn favoriet is: caramelpudding van saroma en bastognekoekjes (verkruimeld) er tussen.
Ik gebruik altijd de aardbeien en dan doe ik de 250 ml slagroom en 250 ml melk erbij ipv alleen melk.. Wordt die iets dikker erg lekker en dan met aarbeienjam als eerste laag.
Wel even in de koelkast zetten
Succes karin
is de pudding zonder bbc en koelkast dik genoeg om te gebruiken?
wilde hem laatst ook gebruiken (banaan met stukjes chocolade in chocoladetaart), maar was bang dat het te dun zou zijn. dus uiteindelijk niet gebruikt.
Ja hoor, zonder koelkast kan ook. Zou ik 'm wel zo koel mogelijk weg zetten. En niet te lang bewaren natuurlijk omdat er wel melk in zit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » saroma