Onderwerp: Kerstkoekjes
Ik heb dinsdag, samen met Sara, voor de eerste keer eens koekjes versierd met icing. Ik vond het echt súperleuk om te doen!!! Ik heb ze nu op tafel staan in zo'n glazen pot, en het ziet z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb dinsdag, samen met Sara, voor de eerste keer eens koekjes versierd met icing. Ik vond het echt súperleuk om te doen!!! Ik heb ze nu op tafel staan in zo'n glazen pot, en het ziet z
Wat zijn die mooi en zo sfeervol!!!!!!!!
Ziet er prachtig uit. Ziet er sprankelend uit, zo in die pot, bij de boom, heel leuk. Ik ga NU ook maar koekjes bakken. Ik moet eigenlijk nog wat in huis doen maar dat blijft wel liggen, jammer genoeg. Naar de keuken dan maar, je hebt me geinspireerd. Thnx 4 that.
Ooooooooooh, dat ziet er geweldig uit!
prachtig
Heel mooi gemaakt en supermooie foto.
Wat zijn ze leuk!!! Ziet er echt super uit zo voor de kerstboom
Dat ziet er superleuk uit zeg! Is al het gekleurde (Royal) Icing? Blijven die zilveren balletjes gewoon plakken?
Groetjes en bak-ze!
Marcha
ik gebruik de gels van Americolor. Het rood wordt mooi rood, maar (net zoals voor donkerblauw, zwart, donkerbruin, donkergroen....) moet er veel meer in vind ik. Als je de icing een tijdje laat staan - goed afdekken - dan worden de kleuren veel dieper. Ik vind ook dat mijn icing meestal donkerder opdroogt.
mooie koekjes trouwens !
mooi gedaan!
Dat ziet er superleuk uit zeg! Is al het gekleurde (Royal) Icing? Blijven die zilveren balletjes gewoon plakken?
Groetjes en bak-ze!
Marcha
Ik heb gewoon poedersuiker met afgekookt water gebruikt! Ging perfect! En ja hoor, die balletjes plakken er zo aan vast als je ze erop legt als de glazuur nog nat is.
Ze zijn schitterend...en leuk h
mooi hoor..en inderdaad erg mooi gefotografeerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren