1

Onderwerp: Kerstkoekjes

Ik heb dinsdag, samen met Sara, voor de eerste keer eens koekjes versierd met icing.  Ik vond het echt súperleuk om te doen!!! Ik heb ze nu op tafel staan in zo'n glazen pot, en het ziet z

2

Re: Kerstkoekjes

Wat zijn die mooi en zo sfeervol!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Ziet er prachtig uit. Ziet er sprankelend uit, zo in die pot, bij de boom, heel leuk. Ik ga NU ook maar koekjes bakken. Ik moet eigenlijk nog wat in huis doen maar dat blijft wel liggen, jammer genoeg. Naar de keuken dan maar, je hebt me geinspireerd. Thnx 4 that.

4

Ziet er super uit.

5

Ooooooooooh, dat ziet er geweldig uit!

6

prachtig :thumb:

7

Heel mooi gemaakt en supermooie foto.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Wat zijn ze leuk!!! Ziet er echt super uit zo voor de kerstboom

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Dat ziet er superleuk uit zeg! Is al het gekleurde (Royal) Icing? Blijven die zilveren balletjes gewoon plakken?

Groetjes en bak-ze!
Marcha

10

ik gebruik de gels van Americolor. Het rood wordt mooi rood, maar (net zoals voor donkerblauw, zwart, donkerbruin, donkergroen....) moet er veel meer in vind ik. Als je de icing een tijdje laat staan - goed afdekken - dan worden de kleuren veel dieper. Ik vind ook dat mijn icing meestal donkerder opdroogt.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

11

mooie koekjes trouwens !

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

12

mooi gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13 Laatst bewerkt door amateurtje (29-12-2008 22:15)

Marcha schreef:

Dat ziet er superleuk uit zeg! Is al het gekleurde (Royal) Icing? Blijven die zilveren balletjes gewoon plakken?

Groetjes en bak-ze!
Marcha

Ik heb gewoon poedersuiker met afgekookt water gebruikt! Ging perfect! En ja hoor, die balletjes plakken er zo aan vast als je ze erop legt als de glazuur nog nat is.

14

Dat ziet er heel mooi uit.

Groetjes, Elly

15

Ze zijn schitterend...en leuk h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

mooi hoor..en inderdaad erg mooi gefotografeerd

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com