1

Onderwerp: Molds

Hoi

Weet iemand misschien een winkeltje waar je verschillende molds kan kopen bedoel dan baby,muziek,dieren ect...?
En het liefst in Nederland.

Gr

2

Re: Molds

Bij bien

3

Bien heeft toch alleen nog het babietje? In de webshop hebben ze zwanen, beerjtes, dino's etc.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Niet precies wat ik zoek ik zoek nl 3D molds waar je dus vormpjes van chocolade kan maken.

5

Planetcake (in Rotterdam) hebben plastic mallen waar je volgens mij 3d vormen mee kan maken.

6

Nisha schreef:

Niet precies wat ik zoek ik zoek nl 3D molds waar je dus vormpjes van chocolade kan maken.

Misschien dat er dan wat tussen de Candy & chocolate-molds zit?

7

Als je molds voor bonbons zoekt moet je eens op amazon kijken. Typ candymold in zoekfunctie en je ondekt weer een hele nieuwe wereld;)

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

8

Of je kunt eens bij Mol d'Art kijken, bij holgoedvormen: http://www.moldart.be/

Dit is echt voor chocoladefiguren. Schrik niet van de prijzen :-). Het is wel topkwaliteit.

groeten, Marieke

9

In Hilversum bij Oldenhof hebben ze rekken vol.

10

Wow wat een geweldig medium he dat internet! Via Noorwegen en IJsland tips voor ons! Wel duur idd hoor die Belg, dan haal ik ze liever gewoon hier in de shop!

groetjes Syl

11

ik probeerde mijn baby mal eens uit met fimo,maar dat gezichtje viel erg tegen!

12

ik heb ze ook binnenkort, ga in januari een webshop beginnen. Ik kan je evt de foto's (van welke ik heb) en prijzen doormailen als je interesse hebt

13

He hanny ik ben ook benieuwd welke mallen je ga verkopen ?

14

hoi Nisha,

Ik probeer je via het mailadres wat je hebt gestuurd te mailen, maar ik krijg elke keer m'n bericht terug, zit je postvak misschien vol??

15

goh ik zou ook wel willen weten wat je gaat verkopen aan moulds

16

Hanny ik heb je gemaild.

17

Welke molds zoek je? Ik heb decoflex, karen davies en first impressions.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

18

Dat zegt ze al:

Nisha schreef: