Onderwerp: Molds
Hoi
Weet iemand misschien een winkeltje waar je verschillende molds kan kopen bedoel dan baby,muziek,dieren ect...?
En het liefst in Nederland.
Gr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Molds
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Weet iemand misschien een winkeltje waar je verschillende molds kan kopen bedoel dan baby,muziek,dieren ect...?
En het liefst in Nederland.
Gr
Bij bien
Bien heeft toch alleen nog het babietje? In de webshop hebben ze zwanen, beerjtes, dino's etc.
Niet precies wat ik zoek ik zoek nl 3D molds waar je dus vormpjes van chocolade kan maken.
Planetcake (in Rotterdam) hebben plastic mallen waar je volgens mij 3d vormen mee kan maken.
Niet precies wat ik zoek ik zoek nl 3D molds waar je dus vormpjes van chocolade kan maken.
Misschien dat er dan wat tussen de Candy & chocolate-molds zit?
Als je molds voor bonbons zoekt moet je eens op amazon kijken. Typ candymold in zoekfunctie en je ondekt weer een hele nieuwe wereld;)
Of je kunt eens bij Mol d'Art kijken, bij holgoedvormen: http://www.moldart.be/
Dit is echt voor chocoladefiguren. Schrik niet van de prijzen :-). Het is wel topkwaliteit.
In Hilversum bij Oldenhof hebben ze rekken vol.
Wow wat een geweldig medium he dat internet! Via Noorwegen en IJsland tips voor ons! Wel duur idd hoor die Belg, dan haal ik ze liever gewoon hier in de shop!
ik probeerde mijn baby mal eens uit met fimo,maar dat gezichtje viel erg tegen!
ik heb ze ook binnenkort, ga in januari een webshop beginnen. Ik kan je evt de foto's (van welke ik heb) en prijzen doormailen als je interesse hebt
He hanny ik ben ook benieuwd welke mallen je ga verkopen ?
hoi Nisha,
Ik probeer je via het mailadres wat je hebt gestuurd te mailen, maar ik krijg elke keer m'n bericht terug, zit je postvak misschien vol??
goh ik zou ook wel willen weten wat je gaat verkopen aan moulds
Hanny ik heb je gemaild.
Welke molds zoek je? Ik heb decoflex, karen davies en first impressions.
Dat zegt ze al:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Molds