1

Onderwerp: Tafelschikking

Omdat alle drie de kleinkinderen altijd naast me willen zitten, heb ik een orginele tafelschikking gemaakt, ze vonden het zo leuk, dat ze gewoon zonder te morren gingen zitten.........  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZR3SUT4.jpg

2

Re: Tafelschikking

Oooooh wat leuk!!
Hoe heb je die vormpjes om de CC gemaakt??
Heb je daar een malletje voor??

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

3

HA HA HA ja dat heb ik en wie niet?????? Ik heb een gewoon cc-vormpje van boven naar onder open geknipt, de bodem eruit, en in de vorm (niet uittrekken) op een karton geplakt, potlood erlangs en klaar. Ik heb de bovenkant wel wat hoger gemaakt en de rondjes gemaakt met een ronde uitsteker, maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Een cm. extra aan de rechter kant zo kun je hem vastplakken met dubbelzijdig plakband. De onderkant is open, zo kun je de CC er zo uit duwen. Papier is van mijn andere hobby, scrappen!!!

4

Wat leuk

5

Erg leuk. Ja wie niet vraag je, maar we zijn niet allemaal zo slim, tenminste ik niet. Geweldig leuk idee.

6

Wat voorm karton heb je daarvoor gebruikt dan??
Heb namelijk het idee dat gewoon karton niet zo mooi wordt

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

7

@Mamav2Boys, ik heb scrappapier gebruikt en dan de stevige soort, het is 30 bij 30 cm. en kan er drie uithalen. Dat papier heb je in heel veel verschillende dessins! Er is er dus altijd wel eentje bij die leuk is! (...... en ik heb een kast vol, maar kan even niet scrappen :()

8

Erg leuk gedaan, Wilma. Ik heb ook even een kijkje in je album genomen. Wat een leuke vrolijke taarten maak je. Ziet er net zo goed uit als je scrapwerk.

Groetjes van een mede-scrapster. :)

9

Junior schreef:

HA HA HA ja dat heb ik en wie niet?????? Ik heb een gewoon cc-vormpje van boven naar onder open geknipt, de bodem eruit, en in de vorm (niet uittrekken) op een karton geplakt, potlood erlangs en klaar. Ik heb de bovenkant wel wat hoger gemaakt en de rondjes gemaakt met een ronde uitsteker, maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Een cm. extra aan de rechter kant zo kun je hem vastplakken met dubbelzijdig plakband. De onderkant is open, zo kun je de CC er zo uit duwen. Papier is van mijn andere hobby, scrappen!!!

Wat een geweldig leuk idee!! Het ziet er echt supergaaf uit zo :Y

Ik geloof dat ik maar even niet die dure cupcake-covers ga aanschaffen, maar zelf maar eens tijd moet gaan vinden om te knutselen :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Hahaha das nog eens origineel!!!!!!!! Prachtig gemaakt hoor!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

Wauw dat ziet er super uit zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Ooo wat enig verzonnen!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Wat een super idee....heel leuk!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

wat leuk zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

Wat een ongelooflijk leuk idee!! Enne i.d.d. leuke foto's in je album ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

16

Heel leuk idee.

Groetjes, Elly

17

Ziet er heel leuk uit, zo gaat die tafelschikking wel lukken!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com