Onderwerp: Tafelschikking
Omdat alle drie de kleinkinderen altijd naast me willen zitten, heb ik een orginele tafelschikking gemaakt, ze vonden het zo leuk, dat ze gewoon zonder te morren gingen zitten.........
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Tafelschikking
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat alle drie de kleinkinderen altijd naast me willen zitten, heb ik een orginele tafelschikking gemaakt, ze vonden het zo leuk, dat ze gewoon zonder te morren gingen zitten.........
Oooooh wat leuk!!
Hoe heb je die vormpjes om de CC gemaakt??
Heb je daar een malletje voor??
HA HA HA ja dat heb ik en wie niet?????? Ik heb een gewoon cc-vormpje van boven naar onder open geknipt, de bodem eruit, en in de vorm (niet uittrekken) op een karton geplakt, potlood erlangs en klaar. Ik heb de bovenkant wel wat hoger gemaakt en de rondjes gemaakt met een ronde uitsteker, maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Een cm. extra aan de rechter kant zo kun je hem vastplakken met dubbelzijdig plakband. De onderkant is open, zo kun je de CC er zo uit duwen. Papier is van mijn andere hobby, scrappen!!!
Wat leuk
Erg leuk. Ja wie niet vraag je, maar we zijn niet allemaal zo slim, tenminste ik niet. Geweldig leuk idee.
Wat voorm karton heb je daarvoor gebruikt dan??
Heb namelijk het idee dat gewoon karton niet zo mooi wordt
@Mamav2Boys, ik heb scrappapier gebruikt en dan de stevige soort, het is 30 bij 30 cm. en kan er drie uithalen. Dat papier heb je in heel veel verschillende dessins! Er is er dus altijd wel eentje bij die leuk is! (...... en ik heb een kast vol, maar kan even niet scrappen )
Erg leuk gedaan, Wilma. Ik heb ook even een kijkje in je album genomen. Wat een leuke vrolijke taarten maak je. Ziet er net zo goed uit als je scrapwerk.
Groetjes van een mede-scrapster.
HA HA HA ja dat heb ik en wie niet?????? Ik heb een gewoon cc-vormpje van boven naar onder open geknipt, de bodem eruit, en in de vorm (niet uittrekken) op een karton geplakt, potlood erlangs en klaar. Ik heb de bovenkant wel wat hoger gemaakt en de rondjes gemaakt met een ronde uitsteker, maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Een cm. extra aan de rechter kant zo kun je hem vastplakken met dubbelzijdig plakband. De onderkant is open, zo kun je de CC er zo uit duwen. Papier is van mijn andere hobby, scrappen!!!
Wat een geweldig leuk idee!! Het ziet er echt supergaaf uit zo
Ik geloof dat ik maar even niet die dure cupcake-covers ga aanschaffen, maar zelf maar eens tijd moet gaan vinden om te knutselen
Hahaha das nog eens origineel!!!!!!!! Prachtig gemaakt hoor!!!!
Wauw dat ziet er super uit zeg.
Ooo wat enig verzonnen!!
Wat een super idee....heel leuk!
wat leuk zeg!
Wat een ongelooflijk leuk idee!! Enne i.d.d. leuke foto's in je album
Ziet er heel leuk uit, zo gaat die tafelschikking wel lukken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Tafelschikking