Onderwerp: limoenbavarois met...?
Heeft iemand suggesties voor de 2e laag vulling wat ik goed kan combineren met limoenbavarois zonder het te limoenerig te maken?? Frambozenjam misschien?
En hoe krijg ik de kleur grasgroen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » limoenbavarois met...?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand suggesties voor de 2e laag vulling wat ik goed kan combineren met limoenbavarois zonder het te limoenerig te maken?? Frambozenjam misschien?
En hoe krijg ik de kleur grasgroen?
de kleur grasgroen kan met leafgreen bijvoorbeeld (is ook best grassig) of anders een andere kleur groen en wat geel toevoegen.
Frambozenjam of viervruchtenjam of bosvruchtenjam is erg lekker met limoen/citroen.
wat dacht je van botercr
Speculaaspasta.... Mhhhh ook niet verkeerd. Toch denk ik dat ik in april niet voor speculaas zou kiezen maar dat is idd persoonlijk.
Mascha, hoe maak je toch al die mooie bloemetjes? Ik zag op je site onder bruidstaarten bv die blauwe taart met bloemen op de rand.. waar kan ik die technieken leren?
Mascha, hoe maak je toch al die mooie bloemetjes? Ik zag op je site onder bruidstaarten bv die blauwe taart met bloemen op de rand.. waar kan ik die technieken leren?
Dank voor het compliment
Geen idee waar je het kan leren. Gewoon rondkijken op het forum en zelf verzinnen/uitproberen Ik heb nog nooit een workshop gevolgd ofzo.
Ik denk trouwens dat je de paarse taart bedoelt?
ik combineer het altijd met een laag abricozen jam-roomcreme
Mhhhh.. hoe maak je die abrikozenjam-room creme?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » limoenbavarois met...?