Re: Silhouette
Prachtig!!!
Vooral die eerste, inclusief de topper!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Silhouette
Prachtig!!!
Vooral die eerste, inclusief de topper!
Hele mooie taarten, die dummy is echt prachtig. Jij hebt veel geleerd in 1 jaar tijd. Is voor mij weer een stimulans om veel te oefenen.
Mooie taarten! Ik vind je dummy echt super 
Oh, wat zijn ze mooi. Vind die eerste echt helemaal super geweldig ! gr. Karen
Wauw, wat is ie gaaf!
Meid, want een geweldige taarten!
Die blauw-witte vind ik helemaal te gek!
Ik vind de eerste met toef juist wel erg mooi! Je andere taarten zien er ook goed uit!
Wauw, schitterend! Ben weg van je Stephen Benison cutters! Uiteraard zijn de andere taarten ook plaaaaatjes! Petje af voor zoveel prachtige taarten in je eerste jaar! Dat beloofd wat voor volgend jaar!
Groetjes, Jos
OK, nu ik 
Ik vind die eerste taart echt helemaal geweldig, zeker met toef!
Die tweede ook heel mooi! Echt een meisjes taart.
En die derde is echt heel stoer! Een mooie stoere meiden taart!
Jeetje, wat heb jij in een jaar veel taarten gemaakt! Top hoor!
Waar haal je de tijd vandaan!!!???
Schitterend zeg!
Ik vind de bovenste het mooist, m
Prachtige taarten, allemaal natuurlijk maar de eerste is helemaal geweldig; wow!
De bovenste m
ze zijn allemaal super de blauwe heel origineel en de snowboard is ook helemaal geweldig mooi afgewerkt allemaal
Die eerste: PRACHTIG! Wat een strakke en stijlvolle taart zeg!
Je andere taarten zijn ook hartstikke mooi.
Waauw, dat zijn echt prachtige taarten!
Meid die eerste taart wat mooi van kleur en geweldige uitsteker !! (hebbu hebbu)
Taart 2 echt een echte meiden taart en super ziet hij eruit! (hoe heb je die torentjes gemaakt??)
De uitstekers zijn nu ook te koop bij Bien
En de torentjes van het kasteel zijn ijshoorntjes (maar dan niet die rechte maar die van kinderijsjes). Met de sugargun een sliert gemaakt en die tijdens het knijpen er langzaam omheen draaien (uit het boek van Lindy Smith).
Ben niet tevreden over de toef bovenop (moest eigenlijk open staan, maar dat lukte niet zo best en vond ik ook te groot op deze 15cm top), maar daar verzin ik nog wel wat op. Mijn moeder vond die toef weer super, dus zo zie je maar.....
)!
In tegenstelling tot mij dan. Ik vind je toef juist heel erg leuk... Ik dacht gelijk jeetje hoe heeft ze dat nou weer gedaan.... Misschien zien we jouw toef nu wel vaker in de parade!!
hele mooie taarten
Jeetje jolan, je dummie is werkelijk een plaatje geworden!! Ik vind de "toef" wel helemaal super gedaan!!
De andere twee zijn ook geweldig!! Die snowboardbaan heb je heel erg gaaf gedaan!!
wat een mooie taarten ik vind van de eerste taart de toef wel heel mooi net een soort spiraal. Vind de kleuren ook helemaal super. De andere taarten vind ik ook heel leuk.
...............zo mooi...........zucht..............en die toef........geweldig!!!
Ik vind die toef juist wel erg mooi Jolanda. Had ik nog niet eerder gezien. En de kleurencombi vind ik mooi uitgezocht. Wat voor blauw is dat precies?
Ik wist niet dat je eigenlijk stiekem al eerder een gedecoreerde taart had gemaakt. Dat is nieuws voor mij.
Al met al een plaatje en schitterend op de foto gezet 
Gefeliciteerd met je jubileum! En met je talent om prachtige taarten te maken 
Je dummy is echt geweldig, kasteel ook heel mooi en vind je snowboardtaart errug leuk!
Prachtig mooi gedaan zeg: strak, de kleurcombinatie, de 'toef', de uitstekers, echt geweldig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Silhouette