1

Onderwerp: Silhouette

van Stephen Benison....uitstekers gekocht in Birmingham en uitgeprobeerd op een dummy. Deze heb ik gemaakt voor de fotoworkshop bij Simone.
Kan ik symbolisch mijn 1-jarige taartverslaving "vieren"! In sept. vorig jaar maakte ik voor het eerst een gedecoreerde taart. In dec. ging ik naar Wendy voor de sinterklaasworkshop en dat was de start van deze verslaving. Na een jaar 150 taarten verder......!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HL4NDPME.jpg

Ben niet tevreden over de toef bovenop (moest eigenlijk open staan, maar dat lukte niet zo best en vond ik ook te groot op deze 15cm top), maar daar verzin ik nog wel wat op. Mijn moeder vond die toef weer super, dus zo zie je maar.....
Ik heb bewust gekozen voor een niet zo gangbare kleurencombinatie om mensen op idee

Groet, Jolanda

2

Re: Silhouette

Wauw mooi zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Heel erg mooi!
Ik vind trouwens de toef ook super!!! En helemaal niet te groot voor dit taartje!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Alle 3 de taarten erg mooi maar de 1e met toef is toch wel m'n favo. Als je niet er vind pik ik je toef een keertje om te maken ;)

5

Geweldig, Geweldig, Geweldig. Ook de toef.

6

Zo super zeg!! Vind die toef juist super!! Mooie kleur en je uitstekers zijn ook erg leuk!!Kortom ik vind hem helemaal top!!
Je andere 2 taarten zijn ook erg goed!!Die van dat meisje van 17 vind ik helemaal erg leuk!!

7

Meid die eerste taart wat mooi van kleur en geweldige uitsteker !! (hebbu hebbu)
Taart 2 echt een echte meiden taart en super ziet hij eruit! (hoe heb je die torentjes gemaakt??)
De derde taart een heel leuk idee ! en leuk uitgevoerd.
Zulke taarten vind ik nou leuk !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

Ja daar zijn ze dan, meid alle drie zijn ze toppie. He, he eindelijk je kasteel, en je wintersporttaart vind ik helemaal geweldig. Net zoals je dummie.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Wauw, die eerste is echt superstylish zeg!!! Heel gaaf die uitstekers.

Die andere 2 zijn ook erg leuk, vind de snowboard-taart echt súper! :)

Pfff, jij maakt

Mijn website: Presentaart

10

Mooie taartjes!!! Echt mooi

cake a day, takes the sorrow away!!!!

11

wauw wauw wauw super mooie taarten :thumb: :thumb: :thumb:

12

geweldig mooi de bovenste zeg, zucht. :)
En de tweede en de derde...... :D
Of moet ik zeggen 152 153..... :lol:
talentvolle dame ben je, dat was bij die eerste al duidelijk meid. :Y

13

Ze zijn weer prachtig!
De eerste is echt een plaatje met een geweldige keuren combi.

Was gezellig he bij Simone   :)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

14

Allemaal prachtig!

Groetjes Noor

15

kort: Wow!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

16

Hele mooie taarten! Ik moet echt nog even doorgaan met oefenen zie ik al wel.
Ik vind de eerste met toef net iets completer.

17

Gefeliciteerd met je verslaving!! Wauw wat een prachtige taarten. Vooral de eerste natuurlijk. Wat een supertaart EN superfoto. Prachtig.

Corinne
Sugar & Flour

18

wauw mooie taarten hoor

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

19

Heel erg gaaf die eerste zeg, wat ziet het er mooi uit zo blauw en wit met de sjieke uitstekers!!
En je kasteel is een plaatje en je snowboardbaan (leuk woord toch ;) ) super geworden! En natuurlijk gefeliciteerd met je 1-jarig taartenbestaan :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

20

Zucht....Wat gaaaaaf is je dummy geworden! De rest ook hoor, maar die eerste: helemaal geweldig! Ik vind de topper ook heel mooi geworden, echt om te onthouden. Superfoto ook!

Ik ben helemaal blij, want ik heb ze ook gekocht in B. die uitstekers, ik viel ervoor als een blok :O

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

21

Super, de bovenste met die toef, helemaal geweldig, dus m

22

Wat een mooie taarten zeg. Zo strak

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

23

Wauwie, die eerste is GAAF! Kan zo in een blad...

24

Ooooooh, wat is je dummy mooi geworden en wat leuk dat je toch voor de silhouette gekozen hebt, het is zo'n geweldige uitsteker. Ik ook de eerste op mijn lijst voor een dummy. Ik vind je toef ook mooi hoor, het is een heel mooi geheel.

En je andere 2 taarten zijn natuurlijk ook top!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

25

WAUW, WAUW, WAUW , prachtige taarten.