Onderwerp: Botercrème te snel bij de boter gedaan. Wat nu??
Heb me in de tijd vergist... heb het mengsel al na een half uur bij de boter gedaan (en het moet minimaal een uur staan). Ik kwam er achter toen ik zag dat het geen cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercrème te snel bij de boter gedaan. Wat nu??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb me in de tijd vergist... heb het mengsel al na een half uur bij de boter gedaan (en het moet minimaal een uur staan). Ik kwam er achter toen ik zag dat het geen cr
[move] ------> bakken & vullen
Een antwoord op je vraag ik heb ik helaas niet.
Ehm Ik laat het nooit een uur staan en het gaat altijd goed.
Wat vreemd, dat heb ik ook wel eens gedaan zonder problemen. De nieuwe mix van de webshop (van funmix) hoeft zelfs maar een kwartier te staan voor hij bij de boter moet.
Was er misschien iets met de boter niet goed? Toch nog even doormixen? Verder zou ik het echt niet weten, sorry!
ik laat het ook nooit een uur staan nog nooit problemen gehad
Effe in de koelkast op laten stijven en dan nog even doormixen? Wat is er precies fout aan, is het te dun?
Ik zou ook doen wat Tessa heeft gedaan, meestal gaat het daarna wel goed. Het is waarschijnlijk gaan schiften? Anders helaas helaas nieuwe maken..
Sukses!
Als het is gaan schiften wil het weleens helpen om nog eens te mixen en wat koude boter in blokjes erbij te doen.
blijven mixen al is het geschift blijjven mixen komt goed
gewoon blijven mixen, komt goed, heb vertrouwen
Ehm
Ik laat het nooit een uur staan en het gaat altijd goed.
Bij mij ook altijd;.
Ik laat het ook niet een uur staan, maar dat hoeft ook niet (bij die van mij in ieder geval niet).
Ik had het laatst er al bij gegooid terwijl de boter nog niet zacht gemixt was, en dat ging dus niet mengen, hoe lang ik ook mixte. Heb het uiteindelijk maar weggegooid toen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Botercrème te snel bij de boter gedaan. Wat nu??