26

Re: Kofferbruidstaart voor 250 man

De taart is prachtig, net als de bruid trouwens.

Groetjes, Elly

Hij is super, kan er niet meer van zeggen.

28

Prachtig!!! Echt geweldig!!

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

29

Allemachtig wat mooi zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

In een woord WAUW dat ziet er mooi uit. prachtig!!!

31

Wauw Caroline, dat ziet er weer super uit hoor! Was wel even schrikker, die topper, haha. Gelukkig hadden ze hem zelf.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

32

WAUW, SUPER, GAAF,
FANTASTISCH gemaakt.

33

hij is prachtig!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Wat een schitterende taart.
Kan me je stress wel voorstellen zeg!
Ben "gezond"jaloers op je kunstwerk hoor, echt om trots op te zijn en wat een plaatje van een bruidspaar!

Groetjes van Barbara.
*Je kunt ook kijken bij mijn album als je dat leuk lijkt wat ik  heb gemaakt*: http://www.mijnalbum.nl/Album=MXG4QRGH

35

WAUW hey! Geen woorden voor.
Erg leuk dat je de foto's van het bruidspaar erbij zet. Zien er al net zo prachtig uit!

36

Sjeez schat, waar ben je weer in terecht gekomen.....wat een prachtige taart in een heuselijk sprookje.......ze hebben bij de juiste persoon aangeklopt, alleen jij kan zoiets voor elkaar krijgen. Prachtige taarten!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

37

Wauw, wauw, wauw! Ook ik maak een diepe buiging. Ik zou het niet kunnen, er niet aan beginnen, er eng van dromen, er een puinhoop van maken. Ik vind het fantastisch. Ik zie ook helemaal niks van die gaatjes, indrukkinkjes en weet ik wat al niet meer. Ik heb al moeite met een taart voor 60 personen, laat staan voor 250!!
Geweldig!

Corinne
Sugar & Flour

38

Super gave taart  , wat een mooie jurk had de bruid aan

39

Wat een geweldige taarten.
Groetjes Natascha

40

Prachtig, dit is pas kunst!

41

Ontzettend mooi, wat heb je een schitterende taart gemaakt ! Ik zie absoluut geen gebreken, alleen maar een prachtig afgewerkte taart !!!

Groetjes, Conny

42

wow wat een plaatjes zeg. En je taart echt heel mooi gemaakt. Zie er niets verkeerts aan;) Volgens mij ben je al net zo'n perfeksjonist als ik ben haha

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

43

Gaaf die taarten en ik heb al eerder een arabisch bruiloft meegemaakt. Deze foto's zijn ook leuk om naar te kijken.

44

Een geweldige taart! Heel mooi gedaan!
En leuk dat je ons ook even laar meegenieten met je verhaal en foto's van de bruiloft! Ziet er allemaal erg feestelijk uit!

45

nou, ik vind ze schitterend hoor en als je er niet zoveel over verteld had, had ik niets gezien hoor :thumb:
ik zou trouwens best voor 1 dag zo uitgedost willen zijn als de bruid ;) ik hou er eigenlijk helemaal niet zo van, maar hier klopt gewoon alles aan de bruid.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

46

koffertaarten zijn zooo leuk.
Deze is wel erg mooi zeg.
Top.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

47

Zo, die is geweldig geworden!Wat zal jij lang bezig geweest zijn,maar het resultaat is dan ook super!

48

Super!!

Groetjes WendyK

49

JEMIG!! Wat een geweldige foto's en taart zeg! super!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

50

Gaaf zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl