Re: Kofferbruidstaart voor 250 man
De taart is prachtig, net als de bruid trouwens.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kofferbruidstaart voor 250 man
De taart is prachtig, net als de bruid trouwens.
Hij is super, kan er niet meer van zeggen.
Prachtig!!! Echt geweldig!!
Allemachtig wat mooi zeg.
In een woord WAUW dat ziet er mooi uit. prachtig!!!
Wauw Caroline, dat ziet er weer super uit hoor! Was wel even schrikker, die topper, haha. Gelukkig hadden ze hem zelf.
WAUW, SUPER, GAAF,
FANTASTISCH gemaakt.
hij is prachtig!!!
Wat een schitterende taart.
Kan me je stress wel voorstellen zeg!
Ben "gezond"jaloers op je kunstwerk hoor, echt om trots op te zijn en wat een plaatje van een bruidspaar!
WAUW hey! Geen woorden voor.
Erg leuk dat je de foto's van het bruidspaar erbij zet. Zien er al net zo prachtig uit!
Sjeez schat, waar ben je weer in terecht gekomen.....wat een prachtige taart in een heuselijk sprookje.......ze hebben bij de juiste persoon aangeklopt, alleen jij kan zoiets voor elkaar krijgen. Prachtige taarten!!!
Wauw, wauw, wauw! Ook ik maak een diepe buiging. Ik zou het niet kunnen, er niet aan beginnen, er eng van dromen, er een puinhoop van maken. Ik vind het fantastisch. Ik zie ook helemaal niks van die gaatjes, indrukkinkjes en weet ik wat al niet meer. Ik heb al moeite met een taart voor 60 personen, laat staan voor 250!!
Geweldig!
Super gave taart , wat een mooie jurk had de bruid aan
Wat een geweldige taarten.
Groetjes Natascha
Prachtig, dit is pas kunst!
Ontzettend mooi, wat heb je een schitterende taart gemaakt ! Ik zie absoluut geen gebreken, alleen maar een prachtig afgewerkte taart !!!
wow wat een plaatjes zeg. En je taart echt heel mooi gemaakt. Zie er niets verkeerts aan;) Volgens mij ben je al net zo'n perfeksjonist als ik ben haha
Gaaf die taarten en ik heb al eerder een arabisch bruiloft meegemaakt. Deze foto's zijn ook leuk om naar te kijken.
Een geweldige taart! Heel mooi gedaan!
En leuk dat je ons ook even laar meegenieten met je verhaal en foto's van de bruiloft! Ziet er allemaal erg feestelijk uit!
nou, ik vind ze schitterend hoor en als je er niet zoveel over verteld had, had ik niets gezien hoor
ik zou trouwens best voor 1 dag zo uitgedost willen zijn als de bruid
ik hou er eigenlijk helemaal niet zo van, maar hier klopt gewoon alles aan de bruid.
koffertaarten zijn zooo leuk.
Deze is wel erg mooi zeg.
Top.
Zo, die is geweldig geworden!Wat zal jij lang bezig geweest zijn,maar het resultaat is dan ook super!
Super!!
JEMIG!! Wat een geweldige foto's en taart zeg! super!
Gaaf zeg!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kofferbruidstaart voor 250 man