Onderwerp: Ook nieuw en al gelijk aan het koken geslagen hihihi ;o)
G'day allemaal die dit lezen ik ben Jeanette en woon in Australia en ben altijd in voor nieuwe ideetjes, tips en recepten!
Heb in het weekend deze site gevonden omdat ik Harde mokkas wil gaan maken en dus op zoek ben gegaan (en nog steeds ben...) naar glazuur voor harde mokka's o.a.
Vind de site zo leuk dat ik van het ene idee en recept in het andere rolde en dus het een goed idee vond om maar lid te worden omdat er zoveel leuks op staat en de mensen (jullie dus jaja) volgens mij niet alleen lekkere recepten maken, maar ook nog eens aardig en gezellig zijn!
Om een lang verhaal kort te houden ben ik dus zover gekomen dat ik een "Mokka Shuim Taart" en Mokka Schuim gebakjes" heb gemaakt... wilde eigenlijk schuimgebakjes maken, maar dit kwam beter uit omdat het mengsel te zacht bleef om er hoopjes van te maken ( Geen paniek dacht ik, pas mij gewoon aan om wat nieuws uit te proberen en "Voila" geheel iets nieuws en errrug lekker jammmo ;o)
Heb wel foto's gemaakt natuurlijk, weet alleen niet hoe ze hier te plaatsen nog jammer genoeg, moet ik denk ik wat meer tijd voor maken!
Nou ik ga een lekker kopje koffie maken voor mijzelf met een stukje schuim taart met amandelen Mmmm,
Have a good One from the Girl Down Under ;o)