1 Laatst bewerkt door JeanetteCat (29-11-2008 03:45)

Onderwerp: Ook nieuw en al gelijk aan het koken geslagen hihihi ;o)

G'day allemaal die dit lezen ik ben Jeanette en woon in Australia en ben altijd in voor nieuwe ideetjes, tips en recepten!

Heb in het weekend deze site gevonden omdat ik Harde mokkas wil gaan maken en dus op zoek ben gegaan (en nog steeds ben...) naar glazuur voor harde mokka's o.a.

Vind de site zo leuk dat ik van het ene idee en recept in het andere rolde en dus het een goed idee vond om maar lid te  worden omdat er zoveel leuks op staat en de mensen (jullie dus jaja) volgens mij niet alleen lekkere recepten maken, maar ook nog eens aardig en gezellig zijn!

Om een lang verhaal kort te houden ben ik dus zover gekomen dat ik een "Mokka Shuim Taart" en Mokka Schuim gebakjes" heb gemaakt... wilde eigenlijk schuimgebakjes maken, maar dit kwam beter uit omdat het mengsel te zacht bleef om er hoopjes van te maken :O( Geen paniek dacht ik, pas mij gewoon aan om wat nieuws uit te proberen en "Voila" geheel iets nieuws en errrug lekker jammmo ;o)

Heb wel foto's gemaakt natuurlijk, weet alleen niet hoe ze hier te plaatsen nog jammer genoeg, moet ik denk ik wat meer tijd voor maken!

Nou ik ga een lekker kopje koffie maken voor mijzelf met een stukje schuim taart met amandelen Mmmm,

Have a good One from the Girl Down Under ;o)

2

Re: Ook nieuw en al gelijk aan het koken geslagen hihihi ;o)

Welkom op dit gezellige forum :)
Goh...Australi

3

Welkom op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Welkom!!!!!!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

5 Laatst bewerkt door monique53 (28-11-2008 10:15)

G'day. How are ya? Wow this is amazing. Eindelijk iemand uit Australia, die er ook nog zit. Ik ben geboren en getogen Aussie, woon sinds mijn 17e in Nederland, al 38 jaar dus.

Jij hebt het wat cake decorating betreft makkelijk, in Australia is het makkelijker om aan ingredienten en decorating stuff to komen dan wij hier. Wij moeten het meeste online bestellen.

Je hebt wel gelijk wat betreft deze forum, het zijn ontzettend aardige en talented mensen.

Cya.
p.s. forgot to say this, maar foto's kun je heel makkelijk via www.tinypic.com op de forum zetten.

6

Welkom :)

7

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier.....;)

Groetjes Marlies.

Hoi!!!

welkom bij de club en heel veel plezier met decoreren(en opeten).

groet,
saskia ( Bijzonder lekkers Voorschoten)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

9

H

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Dank jullie wel voor het warme welkom en de Mokka shuim was lekker Mmm...:O)

Zal snel jullie website komen  bekijken hoor, het is bijna grote vakantie dus een boel extra tijd!!!

Greetings from Down Underrrr