Re: Pas op voor .....
Ooooooh, die is fantastisch!
Zat eerst je verhaal te lezen en werd steeds verbaasder, 5 lagen, zOverwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda) www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pas op voor .....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ooooooh, die is fantastisch!
Zat eerst je verhaal te lezen en werd steeds verbaasder, 5 lagen, zOverwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda) www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl
ziet er supergaaf uit zeg! mijn komplimenten!!!
Hij is leu-heuk!
Geweldig gave 3d taart,hij is echt heel erg goed.
Wat moet ik hier nog op zeggen????
GEWELDIG GAAF.....:thumb:
Die ga ik opslaan.....;)
Groetjes Marlies.
Wat moet ik hier nog op zeggen????
GEWELDIG GAAF.....:thumb:
Die ga ik opslaan.....;)Groetjes Marlies.
ik word er helemaal verlegen van,....dank je wel.
Hij is gaaf zeg.... En flink gevuld ook 
Wat een mega gave Tazz..............TOP!!!!!!!!!
GAAF, TAZ vind in zoiezo helemaal geweldig, leuke kleuren. Maar ZO uitgevoerd is echt helemaal te gek.
Ik vroeg me al af hoe je het had gemaakt, en er staat met de wonder mold. Wat is dat voor een ding?
O, wat leuk, zo'n echte tazz. Hij praat altijd zo leuk, hihi!
Deze taart is gewoonweg "SUPER"
GAAF, TAZ vind in zoiezo helemaal geweldig, leuke kleuren. Maar ZO uitgevoerd is echt helemaal te gek.
Ik vroeg me al af hoe je het had gemaakt, en er staat met de wonder mold. Wat is dat voor een ding?
De wondermold wordt vaak gebruikt om de prinsessen te maken, de jurk, volgens mij is die te koop in de webshop, de vorm loopt taps toe, en wordt ook vanbinnen uit gegaard, door middel van een alu staafje,l werkt echt super!!!
Gaaaaaf!
Wat knap gemaakt!
Supercool!!
Helemaal gew
Vandaag belde mijn vriendin, die werkt in de thuiszorg als huishoudelijke dienst zeg maar, en ze had maandag een stuk van de taart naar een client gebracht, een heel groot stuk voor hem en zijn dochter. Toen ze vandaag weer kwam zei deze heer, (leeftijd 89!) ik heb alles opgegeten, zo lekker was die, ik heb niets gedeeld, vindt dit zo gaaf om te horen. Echt een compliment
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pas op voor .....