1

Onderwerp: Pas op voor .....

Tazz!!! Gemaakt voor mijn vriendin die gisteren 34 is geworden en het morgen gaat vieren. Haar vriend wilde graag een echte heuse chocoladetaart omdat ze helemaal gek is van chocolade. Ik heb me heerlijk uitgeleefd en de taart is gevuld met 5 lagen!!!

Alle lagen zijn voorzien van een dun laagje pure chocolade. 1ste laag is 4 vruchtenjam, 2de laag, hemelse modder (en die is echt hemels!! ) , 3de laag bokkepootjescreme, 4de laag bbc, en de 5de laag, weer 4 vruchtenjam.

Mijn man is Tazz nu wegbrengen en ik ben benieuwd naar de reactie. Enne natuurlijk naar jullie reactie. Nog even een vraagje , kan je de Hemelse Modder invriezen, ik heb namelijk een beetje veel gemaakt. Bedankt voor het kijken!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I68PGEUJ.jpg

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Pas op voor .....

Super gemaakt en hij klinkt verrukkelijk :9 (ik hou ook wel chocola :D). Ik denk dat je de modder wel kunt invriezen, maar ik weet het niet zeker (ik denk dat hij bij mij de vriezer niet zou halen :lol:).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Sigrid schreef:

Super gemaakt en hij klinkt verrukkelijk :9 (ik hou ook wel chocola :D). Ik denk dat je de modder wel kunt invriezen, maar ik weet het niet zeker (ik denk dat hij bij mij de vriezer niet zou halen :lol:).

:lol:  :lol:  normaal gesproken bij mij ook niet, maar ik vrees dat ik morgen een eigen stuk taart mag eten :lol

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die is gaaf

Groetjes Wendy

5

hij is megagaaf!!!

groetjes José

6

de hemelse modder lijkt qua receptuur heel hard op de chocomousse die ik altijd maak en ik vries ze in, dus gewoon doen.  (rustig laten ontdooien in je frigo en nog even opnieuw opkloppen alvorens ze te gebruiken)

leuke taart !!!

7

Oow wauw wat goed zeg. Hij is echt goed gelukt en klinkt erg lekker.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Tazz is echt super geworden, complimenten :thumb:

gr Ellen

9

Nou, ik scrolde naar beneden, en schrok er echt wel van: zo echt!! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

O wat gaaf, heel leuk gedaan.
De vulling klinkt echt heerijk.
Nog een vraagje meteen:
Heb je deze gemaakt met de wonder mold?

11

Erg leuk gemaakt!

12

Hij is leuheuk! erug grappig zeg. en ik ben ook verzot op chocolade, dus hij klinkt overheerlijk :D

13

Super!
Hij klinkt ook heeeerlijk :9

groetjes mariska

14

Heel mooi gemaakt :Y

15

Deze sla ik op !! super deze Tazz !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

16

Hoi! Nou ik vind m echt super leuk geworden!!  Dat je hem ook nog met zoveel lagen gevuld heb zeg! Wat wordt de volgende die je gaat maken??

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

17

Gaaf!!!

Je hart fluitsert, luister goed!

18

cheerfulpeetje schreef:

O wat gaaf, heel leuk gedaan.
De vulling klinkt echt heerijk.
Nog een vraagje meteen:
Heb je deze gemaakt met de wonder mold?

Ik heb Tazz inderdaad met de Wondermold gemaakt, gaat echt super, ben er zo blij mee, ik wou tazz namaken uit het boek met de Warner Bross figuren, maar ik vond uiteindelijk alleen zijn hoofd leuker, en dat kwam perfect uit, dan hoef je ook niet al te veel weg te snijden, alleen bij zijn bekkie. Verder niet.

19

Sixy schreef:

Deze sla ik op !! super deze Tazz !!

Wauw zeg, dat is nog eens een compliment!!!! Wordt er helemaal stil van, zoveel gave reacties. Meiden dank je, ik zit hier met blosjes op mijn wangen alles te lezen. Heel heel heel erg bedankt!!

De volgende die ik ga maken is de Tom en Jerry taart voor Luc mijn middelste die is een dag voor Sint jarig, maar we vieren het volgende week zaterdag en ook nog een Cars taart voor mijn buurjongentje , die viert ook volgende week zaterdag zijn verjaardag, dus ben druk aan het bakken, maar wel heel leuk. En dat boek......geweldig, wat is dat gaaf zeg, je zou al die taarten wel willen maken.

20

gaaf, super gedaan :thumb:

21

Zo zeg! Die is gaaf! :thumb:

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

22

Geweldig!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

23

Ooooooh, die is fantastisch!
Zat eerst je verhaal te lezen en werd steeds verbaasder, 5 lagen, z

"Begin de dag met een dansje..."

24