Onderwerp: help klonen in mijn buttercreamicing
dag,
ik ben nieuw, ben gisten per toeval op jullie site terecht gekomen en dacht ja dat is leuk! dat ga ik ook proberen. zo gezegd zo gedaan. vanmorgen alle spulen in huis gehaald en net begonnen met de voorbereidingen voor morgen.
ik ben begonnen met de marshmellowfondant, ging smooth. goed gegaan heb een moooie bal maar morgen kijken of ik er ook wat leuks van kan maken. dan de ganache( wat hardere met boter), had al eerder een recept van iemand gehad en wilde het steeds proberen maar is er niet van gekomen dacht nu ik toch bezig ben.....
goed gelukt alleen ben nog geen held in chocola smelten en zaten aan het einde dus wat klontjes in en dat eruit gezeefd... morgen maar kijken hoe dat eruit kom te zien en smaken. dan als laatste de meringue buttercream....
ging helemaal zoals op de video van diane bakes tot op het moment van de boter erin doen. de machine heeft wel 10 min staan draaien maar die klontjes kwamen er niet uit.... heb het geprobeerd glad te strijken, lukt niet te dik gezeeft, ook niet ook te dik, dan een dom idee.... de staafmixer erdoor! geen idee hoe ik erop kwam maar dat heeft het nog erger gemaakt.... wat kan ik nog doen of gewoon maar de bak weggooien... en iemand tips voor een volgende keer of een recept van een makkelijke icing?
thanks!
Kakanie