Onderwerp: how to kasteeltje
deze vind ik leuk om te maken , lijkt heel eenvoudig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » how to kasteeltje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze vind ik leuk om te maken , lijkt heel eenvoudig
Hoi,
Ik heb deze site opgeslagen, de andere how to's zijn ook erg leuk!
Bedankt.
Hoi,
ziet er inderdaad erg leuk en simpel uit.
Als ik deze wil maken en dan wil bekleden met mmf, kan ik dan gewoon biscuit gebruiken en hoef ik hem dan niet te verstevigen met stokjes ofzo zodat ie niet instort?
Groetjes Saskia.
Ik vind de dingen die zij laat zien eerlijk gezegd niet mooi. En dan zeg ik het nog netjes
Het enige waar ik wel helemaal weg van ben, zijn haar ijsjes. Daar doet ze snoepjes onderin! Dát vinden kinderen natuurlijk erg leuk!
Dank je Jozien, ik was inderdaad van plan om mousse te gebruiken als vulling. De tobleronemousse om precies te zijn.
Ik had al gelezen over de kitkatjes als steun, erg leuk en lekker! En dan kan ik toch een bodempje maken van chocolade om op de kitkatjes te zetten?
Veel leuker dan kartonnetjes.
Ik vind de dingen die zij laat zien eerlijk gezegd niet mooi. En dan zeg ik het nog netjes
Ik vind deze how to's toch wel heel handig hoor! OK, de afwerking is niet zo mooi. Volgens mij doen ze dat ook bewust, om het laagdrempelig te houden. Zo kan iedereen zonder taartspullen of -ervaring toch een leuke taart maken! En je kunt je eigen creativiteit er helemaal in kwijt... De snijtips vind ik trouwens super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » how to kasteeltje