1

Onderwerp: how to kasteeltje

deze vind ik leuk om te maken , lijkt heel eenvoudig

http://www.howdini.com/howdini-video-7094674.html

Re: how to kasteeltje

Hoi,

Ik heb deze site opgeslagen, de andere how to's zijn ook erg leuk!
Bedankt.

Hoi,

ziet er inderdaad erg leuk en simpel uit.
Als ik deze wil maken en dan wil bekleden met mmf, kan ik dan gewoon biscuit gebruiken en hoef ik hem dan niet te verstevigen met stokjes ofzo zodat ie niet instort?

Groetjes Saskia.

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

4

Als je deze taart maakt van cake met botercremevulling, zoals Liv Hanson demonstreert, hoef je niet pers

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Ik vind de dingen die zij laat zien eerlijk gezegd niet mooi. En dan zeg ik het nog netjes ;)
Het enige waar ik wel helemaal weg van ben, zijn haar ijsjes. Daar doet ze snoepjes onderin! Dát vinden kinderen natuurlijk erg leuk!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Dank je Jozien, ik was inderdaad van plan om mousse te gebruiken als vulling. De tobleronemousse :9 om precies te zijn.
Ik had al gelezen over de kitkatjes als steun, erg leuk en lekker! En dan kan ik toch een bodempje maken van chocolade om op de kitkatjes te zetten?
Veel leuker dan kartonnetjes.

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

7

Carin schreef:

Ik vind de dingen die zij laat zien eerlijk gezegd niet mooi. En dan zeg ik het nog netjes ;)

Ik vind deze how to's toch wel heel handig hoor! OK, de afwerking is niet zo mooi. Volgens mij doen ze dat ook bewust, om het laagdrempelig te houden. Zo kan iedereen zonder taartspullen of -ervaring toch een leuke taart maken! En je kunt je eigen creativiteit er helemaal in kwijt... De snijtips vind ik trouwens super!

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

@Sassefrassie: Heel lekker lijkt me dat zo'n chocobodem!