1

Onderwerp: Wat een moeilijke opdracht zeg

Ik heb voor morgen net mijn "opdracht"taart afgemaakt. Wat een moelijke was het dit keer zeg. De opdracht kwam van een manager bij mij op het werk. Een van zijn medewerksters wordt morgen 19 en hij wilde haar in het zonnetje zetten.

Haar naam moest op de taart en verder moest het iets te maken hebben met het werk wat zij doet. Ze is orderpicker. Nou succes ermee.

Ik heb verschillende dingen geboetseerd, maar uiteindelijk is het een pallet geworden. Helaas zakt het steeds in, waardoor de pallet er niet helemaal recht uitziet, maar ja....eerlijk gezegd zijn de pallets bij ons op het werk ook niet in allemaal in een goede staat, dus ik laat het er maar bij zitten. Heb wel tylose gebruikt, maar waarschijnlijk niet lang genoeg laten uitharden.

Maar goed, het is dus een pallet geworden. Daarbij heb ik het logo van ons bedrijf in de taart verwerkt en de ondergrond is ongeveer dezelfde kleur als het logo. Hij ziet er simpel uit, maar ik ben er best tevreden over.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8IFDO7DD.jpg

Wat vinden jullie? Is deze taart wel 20,- euro waard? Hij is trouwens gevuld met botercreme en aardbeienjam.

Groetjes,
Nanda

2

Re: Wat een moeilijke opdracht zeg

Hij ziet er top uit. Je pallet is ook goed gelukt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

leuk! Waarmee heb je de pallet gemaakt? Met marsepein of fondant?
Ik gebruik voor zulke dingen liever fondant, dat droogt sneller.

4

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit met fondant gewerkt. Ik werk altijd met marsepein. Maar puur omdat ik eigenlijk altijd zo'n groot 5 kilopak haal. Er blijven altijd zo veel restjes over dat ik continue mijn restantjes aan het opmaken ben.

Misschien moet ik toch ook eens fondant proberen.

Groetjes,
Nanda

5

Je kan er ook tylose in doen, even hard laten worden en dan stapelen! Gaat hartstikke goed.
Ik vind hem goed gelukt hoor!!!

Groetjes Carolien

6

Ik vind m ook goed gelukt!! Ze is er vast heel blij mee!

7

leuke taart nan!

ik gebruik voor zulke dingen die stevigheid moeten houden tegenwoordig fondant met tylose erdoor. Werkt super. Ik haal dan altijd een hele emmer. Als je dat teveel vind kunnen we natuurlijk ook ene keer samen doen.

8

Goed gedaan :thumb:

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

9

Mooie taart :thumb;

Groetjes Marlies.

10 Laatst bewerkt door miekje70 (11-11-2008 19:56)

Hij is helemaal leuk. Zal ze vast heel blij mee zijn:)

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

11

hij is leuk geworden!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

12

Hij is heel goed gelukt hoor!
Denk wel dat ze er zeker blij mee zullen zijn!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

nou hij is hartstikke leuk geworden hoor!!! Ze is er vast erg blij mee