Onderwerp: Wat een moeilijke opdracht zeg
Ik heb voor morgen net mijn "opdracht"taart afgemaakt. Wat een moelijke was het dit keer zeg. De opdracht kwam van een manager bij mij op het werk. Een van zijn medewerksters wordt morgen 19 en hij wilde haar in het zonnetje zetten.
Haar naam moest op de taart en verder moest het iets te maken hebben met het werk wat zij doet. Ze is orderpicker. Nou succes ermee.
Ik heb verschillende dingen geboetseerd, maar uiteindelijk is het een pallet geworden. Helaas zakt het steeds in, waardoor de pallet er niet helemaal recht uitziet, maar ja....eerlijk gezegd zijn de pallets bij ons op het werk ook niet in allemaal in een goede staat, dus ik laat het er maar bij zitten. Heb wel tylose gebruikt, maar waarschijnlijk niet lang genoeg laten uitharden.
Maar goed, het is dus een pallet geworden. Daarbij heb ik het logo van ons bedrijf in de taart verwerkt en de ondergrond is ongeveer dezelfde kleur als het logo. Hij ziet er simpel uit, maar ik ben er best tevreden over.

Wat vinden jullie? Is deze taart wel 20,- euro waard? Hij is trouwens gevuld met botercreme en aardbeienjam.
Nanda