1 Laatst bewerkt door Sweetgirl (04-11-2008 16:28)

Onderwerp: (kerst) tobbe van wendy

Ik had 2 dagen vrij van het werk dus eindelijk eens de kans om aan de tobbe dvd van wendy te gaan beginnen. Vooraf goed gekeken wat ik allemaal ervoor nodig had en alles klaargeegd zodat ik lekker aan de slag kon gaan.

Ik vond het een hele duidelijke, leuke en vooral leerzame dvd. Oke, ik heb wel even zitten vloeken op dat schaapje. Icing en ik zijn namelijk geen vrienden. Maar ik kreeg op den duur een handigheidje erin en ben daardoor dubbel zo trots op het resultaat. Wendy heeft nu zelfs op afstand ervoor gezorgd dat ik mijn taarten grenzen heb verlegd (normaal ontweek ik alles wat met icing te maken had). Top juf dus!

Kan ook niet wachten tot ik weer naar een workshop van haar mag gaan. Soms denk ik wel dat ik alles wel zo een beetje kan maar telkens weer leer ik net even wat handige foefjes in bepaalde handelingen die het resultaat net wat mooier en het werken net wat makkelijker maak. En daarnaast is het gewoon super gezellig bij wendy :)

Nou genoeg over wendy. Ik heb tenslotte 2 dagen gewerkt aan mijn taart en wil wel even het resultaat hier showen :). Ik heb gekozen voor het kerst thema. Dus met gingerbread, kerstboompjes ed. Nu vraag ik me alleen af of ik deze taart tot de kerst kan invriezen...wat denken jullie? (normaliter snij ik de taarten eigenlijk binnen 2 dagen al aan nadat ze klaar zijn dus geen ervaring met invriezen en zeker niet met boetseer werk erop)

http://www.sweetexpression.nl/images/KERSTTOBBE.jpg

2

Re: (kerst) tobbe van wendy

Oh wat een leuke tobbe en al in kerstsfeer leuk leuk!
Ik vries eigenlijk mijn taarten maar een paar dagen in. Ik heb wel eens gelezen dat iemand al maanden van te voren een taart af had en deed invriezen. Dus ik denk dat het wel kan..

3

Wat heb je er een leuke, eigen, draai aan gegeven!!
Ziet er goed uit!!
Heb er ook geen ervaring mee maar volgens mij moet het kunnen, is minder dan 2 maanden voor het kerst is.

4

Wauw, wat een geweldige taart.

5

geweldig! om jaloers op te worden!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

6

Helemaal super gedaan heb je dat,top en ook zo gezellig in de kerstsfeer.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Schattig

8

Oooooow wat een leuke uitvoering van de tobbe!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

9

jeetje zo komt er elke keer weer een andere tobbe voorbij, super gemaakt en verzonnen

10

Nou ik vind dit een hele leuke invulling geworden!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

11

Ooit hoop ik ook zo iets te kunnen maken....

12

Dit is heel erg mooi geworden zeg, was ik maar al zo ver....

groetjes, Ageeth

13

LEUK!!! Tuurlijk kun je hem invriezen! Dat doe ik best vaak, en iedereen zegt altijd dat je er echt niets van proeft. Gewoon goed inpakken en rustig uitgepakt laten ontdooien!

14

Linda-S schreef:

LEUK!!! Tuurlijk kun je hem invriezen! Dat doe ik best vaak, en iedereen zegt altijd dat je er echt niets van proeft. Gewoon goed inpakken en rustig uitgepakt laten ontdooien!

ja voor de smaak ben ik ook niet zo bang maar meer of al dat tere boetseerwerk het wel overleeft...
kan ik het dan inrviezen in een doos of moet het in plastic?

15

Ohhhh wat een gaaf idee zeg, die ga ik onthouden ;)
Enne gewoon invriezen hoor, heb ik met mijn taarten ook altijd gedaan. Alleen liet ik ze altijd ingepakt ontdooien (eerst koelkast daarna erbuiten evt in schuur en dan pas binnen)

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

16

Echt heel leuk gedaan!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

17

Ik ga het gewoon proberen en dan zie ik met de kerst wel of het gelukt is :) Anders moet ik het nu naar het werk meenemen en daar opeten en ik vind even niet dat ze taart verdiend hebben (zie babbelhoek) hahahaha

18

Leuk gedaan zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

19

Oow in kerstuitvoering is hij ook errug leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Super!

21

Ik heb toevallig deze week ook voor het eerst de DVD tobbe gedaan. Die staat ook ergens in de parade (bij mijn boeventaart). Erg leuk in kerstsfeer! Ik had ook al wat ruzie met de icing. En mijn schaapje was te zwaar voor aan de zijkant van de taart, het hout erom zakje een beetje in.
Blijft een fantastisch project, toch? Ik heb er wel bijgezegd dat het niet mijn eigen idee was, maar mensen blijven hem toch geweldig vinden en ik ook!
Complimenten voor je leuke taart hoor!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

22

Wat leuk! Brengt me weer op ideetjes.
Ik kan ook niet wachten om lekker een kerst taartje te maken :)

Groetjes Laura!

23

Hij is erg leuk!

24

Grappig!

Ziet er vrolijk uit met dat beestenspul. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline