Onderwerp: (kerst) tobbe van wendy
Ik had 2 dagen vrij van het werk dus eindelijk eens de kans om aan de tobbe dvd van wendy te gaan beginnen. Vooraf goed gekeken wat ik allemaal ervoor nodig had en alles klaargeegd zodat ik lekker aan de slag kon gaan.
Ik vond het een hele duidelijke, leuke en vooral leerzame dvd. Oke, ik heb wel even zitten vloeken op dat schaapje. Icing en ik zijn namelijk geen vrienden. Maar ik kreeg op den duur een handigheidje erin en ben daardoor dubbel zo trots op het resultaat. Wendy heeft nu zelfs op afstand ervoor gezorgd dat ik mijn taarten grenzen heb verlegd (normaal ontweek ik alles wat met icing te maken had). Top juf dus!
Kan ook niet wachten tot ik weer naar een workshop van haar mag gaan. Soms denk ik wel dat ik alles wel zo een beetje kan maar telkens weer leer ik net even wat handige foefjes in bepaalde handelingen die het resultaat net wat mooier en het werken net wat makkelijker maak. En daarnaast is het gewoon super gezellig bij wendy 
Nou genoeg over wendy. Ik heb tenslotte 2 dagen gewerkt aan mijn taart en wil wel even het resultaat hier showen
. Ik heb gekozen voor het kerst thema. Dus met gingerbread, kerstboompjes ed. Nu vraag ik me alleen af of ik deze taart tot de kerst kan invriezen...wat denken jullie? (normaliter snij ik de taarten eigenlijk binnen 2 dagen al aan nadat ze klaar zijn dus geen ervaring met invriezen en zeker niet met boetseer werk erop)