1 Laatst bewerkt door Mariella (01-11-2008 17:49)

Onderwerp: Effe drie taarten aub

Dat werd er aan mij gevraagd "Wil je even drie taarten maken voor het bedrijfsuitje, lekker iets voor bij de koffie." Tuurlijk...... een dag vantevoren. Pfffff wat een klus. Gelukkig had ik alles in huis alleen de inspiratie ontbrak.

Goed het is geworden: Een chocoladetaart( mijn eerste met ganache) gevuld met slagroom en kersenvlaaivulling

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AUPOJWEN.jpg

Hier viel alleen een stuk van de bovenkant af toen ik de warme ganache eroverheen deed. Helaas.

De volgende waren twee bloemenbakjes ( met dank aan het forum) Gevuld met BC en lemoncurd/ sinasappeljam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C37UJ4YO.jpg

En de laatste was een drama. De cake bleef plakken en daardoor had ik allemaal happen en deuken in mijn cake. Getracht met BC de boel te herstellen maar helaas..... En ik had ook geen inspiratie dus het werd maar een 1001 taart met veel bling en kleur. Hij was wel lekker. Chocoladecake met kersenvlaaivulling en slagroom en BC

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZJGCOAY4.jpg

Ik weet wel dat ik dit nooit meer zo doe. Omdat je haast hebt gaat er gewoon van alles fout en ben je veel tijd kwijt aan herstelwerkzaamheden.

Thanks voor het kijken.....

Groetjes

Mariella

2

Re: Effe drie taarten aub

....maar toch leuk dat ze je gevraagd hebben. Het is inderdaad altijd werken onder spanning dan maar je hebt er toch weer wat aardigs van gemaakt. Mijn complimenten.

Groetjes Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

3

Ze zijn leuk hoor!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

4

prachtige taarten :thumb:

5

Ik vind ze heel erg leuk en lekker ;)

Groetjes Marlies.

6

Die onderste is erg gezellig!
Balen van je chocolade!

Groetjes,
Rhod

7

heel leuk
die bloemenbakjes zijn echt altijd zooo schattig !!!!

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

8

wat een gezellige taarten.

9

Heel mooi gemaakt ondanks de haast hoor ! Zo zonde dat er een stuk van je ganachetaart afviel ! Verder toch super voor elkaar gekregen in zo'n korte tijd? Complimenten !

Groetjes, Conny

10

ooh wat een leuke bloemenbakjes! :D en de 1001 kleurige bling bling taart vind ik ook wel leuk hoor :D

11

Ik vind het knap hoor dat je dit allemaal een dag van te voren nog heb gemaakt!
:thumb:

12

heel erg leuk die bloembakjes is mijn favoriet

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

13

Die bloembakjes zijn zo leuk!

Bij mij gebeurde precies hetzelfde toen ik voor het eerst ganache gebruikte, het helpt als je de ganache echt goed laat afkoelen (Het blijft vloeibaar), dan smelt je vulling en je botercreme niet.

Groetjes Renske

14

Goed gedaan hoor!
Ik had voor vandaag 3 taarten en ik heb er gisteren voor vrij genomen. Ik kon om 11.00 uur goed en wel beginnen (zoon naar KDV, even alles klaarzetten, bij elkaar zoeken enz..) en behalve een pauzetje om avond te eten ben ik doorgegaan tot 01.00 uur s'nachts. Je denk toch elke keer weer, 'dat doe ik even'...
Ze waren wel heel mooi, en toen de ploeg vanavond ging applaudiseren was ik de dag ervoor alweer vergeten.

Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

15

Leuk :)

16

Jammie, zien er heerlijk uit

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

wat een leuke taarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

18

Niks mis mee toch?

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!