Onderwerp: Effe drie taarten aub
Dat werd er aan mij gevraagd "Wil je even drie taarten maken voor het bedrijfsuitje, lekker iets voor bij de koffie." Tuurlijk...... een dag vantevoren. Pfffff wat een klus. Gelukkig had ik alles in huis alleen de inspiratie ontbrak.
Goed het is geworden: Een chocoladetaart( mijn eerste met ganache) gevuld met slagroom en kersenvlaaivulling

Hier viel alleen een stuk van de bovenkant af toen ik de warme ganache eroverheen deed. Helaas.
De volgende waren twee bloemenbakjes ( met dank aan het forum) Gevuld met BC en lemoncurd/ sinasappeljam.

En de laatste was een drama. De cake bleef plakken en daardoor had ik allemaal happen en deuken in mijn cake. Getracht met BC de boel te herstellen maar helaas..... En ik had ook geen inspiratie dus het werd maar een 1001 taart met veel bling en kleur. Hij was wel lekker. Chocoladecake met kersenvlaaivulling en slagroom en BC

Ik weet wel dat ik dit nooit meer zo doe. Omdat je haast hebt gaat er gewoon van alles fout en ben je veel tijd kwijt aan herstelwerkzaamheden.
Thanks voor het kijken.....
Groetjes
Mariella

en de 1001 kleurige bling bling taart vind ik ook wel leuk hoor