Onderwerp: Schip Ahoy
Ik heb weer de nodige leermomenten gehad, deze week, om het zo maar te zeggen
Deze bestelling was er 1 van. Ze hadden een piratenschip besteld, woensdag kwam moeder langs met een prachtig schip uit Disneyland, helemaal vol met Disneyfiguren: of ik die na kon maken voor 20 personen. Nou ik denk, dat ik er best een eind zou kunnen komen, maar niet op dit laatste moment (voor donderdag en vrijdag had ik ook nog bestellingen staan).
Ze wilde het schip niet aansnijden, dat moest zo lang mogelijk blijven staan, dus werd het op haar verzoek toch een ondertaart met kleiner schip erop. Ik had het eerst van gevuld biscuit geprobeerd, maar dat ging veel te veel zakken, dus uiteindelijk van cake. Om haar tegemoet te komen, toch nog een Disneyfiguur erop.....
Met dank aan Miekje (schip), Wendy (Haak met krokodil) en Caroline (vissen-belletjes) voor tips en ideetjes.
Hij was uiteindelijk heel leuk om te maken, maar niet in 1 dag.
Moeder belde vanmorgen zeer enthousiast: zij en de visite vonden 'm helemaal geweldig. Pffff daar valt weer een "last"van mijn schouders...

De ondertaart is gevuld met bokkepootjesslagroom en kersenvlaaivulling.

Toch jammer dat ze er neit overna denken hoeveel werk het is en dat ze met zulke dingen eens eerder moeten komen.