Hoi Irma,
Ik vond dat je een heel erg leuke taart had!!! Dat heb ik ook tegen een aantal anderen gezegd, en ik snap dat je teleurgesteld bent...
Ik vond het ontwerp mooi en wat mij betreft zijn meer frutsels absoluut niet nodig!
Maar je vroeg om tips en verbeterpunten, ik zal ze proberen te geven. Ik ben zelf te laf om mee te doen aan de wedstrijd, maar wil ze toch zeggen, omdat je ernaar vraagt:
Buiten het kroontje waarvan de 'punten' iets ongelijk waren (gezakt?), wat ik zelf niet zo storend vond maar waarvan ik denk dat de jury daar wel op let, vond ik dat er aan de afwerking nog wel ietsje te verbeteren viel.
Zo waren de randjes van de uitgestoken rondjes en ook de lijnen niet helemaal mooi strak en afgewerkt. Er zaten hier en daar nog wat 'rafeltjes' en ook de lijntjes liepen niet helemaal perfect recht.
De taarten waren redelijk strak bekleed, maar kunnen nog wel wat strakker (ik zeg niet dat ik het kan hoor, maar als ik het vergelijk met andere wedstrijdtaarten).
Ik denk juist met een iets simpeler en strak ontwerp (wat ik dus heel mooi vind!!!), kan je juist punten scoren door het superstrak en 'clean' uit te voeren.
Op de foto zie ik het trouwens niet, maar ik weet wel dat we dat vonden toen we jouw taart zagen: mooi ontwerp, kan nog wat strakker uitgevoerd...
Nogmaals: ik heb niet eens meegedaan, en ik wil liever niet al te veel uitspraken doen dat die beter was dan die ander en dat het hoger had gemoeten enzo, daar ga ik verder niet over, maar ik denk dat dit verbeterpunten zijn waar je om vroeg...
En ik vond hem echt heel leuk! 
Mijn website:
Presentaart