1 Laatst bewerkt door Irma (26-10-2008 12:06)

Onderwerp: Mijn T&T taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GGZVU7JU.jpg

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel teleurgesteld was. Ik had niet verwacht dat ik zou winnen :nooo absoluut niet! Maar 11de in de c-categorie?? Ik ben erg benieuwd wat de jury nou uiteindelijk het zwaartste heeft laten wegen en waar ik dan de mist in ben gegaan....

Als jullie verbeterpunten (hebben ge-) zien...graag!!! Enne...eerlijk zijn h

Je hart fluitsert, luister goed!

2

Re: Mijn T&T taart

Hij zag er super uit. Ook mooi strak bekleed.
Kan je niet helpen dus.. ik vond hem goed!

3

Hij ziet er erg mooi uit!!
Je had wel een hogere plaats verdiend!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

4

mooie fleurige taart :)

5

Erg mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Ik vond/vind die van jou zo mooi!
Bij mij stond je in de top 3..Super

7

Ik vind het heel mooi!

Groetjes, Sylvia

8 Laatst bewerkt door kwebbeltje (26-10-2008 12:28)

Irma, wat zal ik zeggen? ik vond hem wel leuk hoor, maar zoals je zelf al zei, er zaten hier en daar toch wat kruimels in je wit. verder waren op de beurs de uiteinde van de kroontjes iets ingezakt (kan ook door de warmte zijn) en misschien vonden ze hem iets te gewoontjes bekleedt (uitstekers?) ten opzichte van sommige andere taarten? anders zou ik het ook niet weten. iets ander kan ik niet bedenken. stond er op je certificaat verder geen puntverdeling? hoeveel punten je op elk onderdeel gescoord had?
mijn respect heb je in ieder geval, want ik durf zowieso niet mee te doen hoor.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

ik vind hem erg mooi

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

10

Ik vond jou taart ook mooi hoor!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

11

Nah! Ik vraag me ook echt af waarop de jury dit heeft gebaseerd.
Ik vond het een plaatje!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

12

ik vond/vind hem ook heel mooi hoor

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

Hoi,

Ik vond jouw taart erg mooi en strak, en erg leuk, dus ik snap eigenlijk ook niet waarom je niet gewonnen had.

Dus kop op!

14

Hij gewoon hartstikke leuk !!!

Groetjes, Conny

15

ik moet eerlijk zeggen dat ik de puntentelling ook niet helemaal begrijp, jou taart was zeker weten mooier dan de mijne, en ik zit wel in de B-categorie. Ben benieuwd of we nog een juryrapport krijgen thuisgestuurd ofzo?

16

Hey Irma, ik heb deze gemist denk ik. Ik heb ze 's morgens gezien, maar daarna werd het veel te druk om te kijken.
Ik denk dat de jury meer onder de indruk was van de taarten met meer frutsels. Al vind ik deze ook niet verkeerd hoor! Je hoeft niet altijd een taart helemaal vol te stoppen, als je al mooi resultaat bereikt op deze manier.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

ik snap echt helemaal niks meer van de jury, sorruy dat ik het zeg. Erstaat in de regels dat ook de smaak werd gejureerd en in het loekie de leeuw topic staat dat dat niet beangrijk was voor de jury? Ik wil niemand te kort doen maar als het dan alleen om de afwerking gaat waarom zit dit dan in C en waarom is er geen prijs voor Kaatje ? Sorry hoor maar schiet mij maar lek

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

18

vind em heel erg leuk
weet niet hoe de punten .ed zijn gegaan, en lees wel veel van, ik heb de .. plaats in catgorie..

maar mij zegt dat niks, heb geen idee hoeveel ermee deden, en wat de jury verwachtte

ik zie alleen maar hele mooie taarten voorbij komen en vind het jammer dat je een beetje teleurgesteld voelt.
ik vind em in ieder geval supermooi!

groetjes José

19

ik vond deze erg stijlvol! juist doordat er niet zo veel frutsels op zaten...
maar misshcien vonden ze dat je geen technieken hebt gebruikt waaruit een zeer hoog niveau bleek? zou dat kunnen?

20

In een woord prachtig.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

21

ik vind hem in elk geval supermooi!

22

Pooh schreef:

Ik denk dat de jury meer onder de indruk was van de taarten met meer frutsels.

Ehm mijn taart was helemaal weinig gefrutseld dus die vlieger gaat niet helemaal op Poohtje ;).

En nu stop ik deze topic vervuiling :).

Life is uncertain... do the wud first! ;)

23

Irma, vond je taartje superstrak, wat dat betreft liet die van mij te wensen over. ben ook erg benieuwd naar de juryrapporten. Krijgen we die uberhaupt??

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

24

Hoi Irma,

Ik vond dat je een heel erg leuke taart had!!! Dat heb ik ook tegen een aantal anderen gezegd, en ik snap dat je teleurgesteld bent... :( Ik vond het ontwerp mooi en wat mij betreft zijn meer frutsels absoluut niet nodig!

Maar je vroeg om tips en verbeterpunten, ik zal ze proberen te geven. Ik ben zelf te laf om mee te doen aan de wedstrijd, maar wil ze toch zeggen, omdat je ernaar vraagt:
Buiten het kroontje waarvan de 'punten' iets ongelijk waren (gezakt?), wat ik zelf niet zo storend vond maar waarvan ik denk dat de jury daar wel op let, vond ik dat er aan de afwerking nog wel ietsje te verbeteren viel.
Zo waren de randjes van de uitgestoken rondjes en ook de lijnen niet helemaal mooi strak en afgewerkt. Er zaten hier en daar nog wat 'rafeltjes' en ook de lijntjes liepen niet helemaal perfect recht.
De taarten waren redelijk strak bekleed, maar kunnen nog wel wat strakker (ik zeg niet dat ik het kan hoor, maar als ik het vergelijk met andere wedstrijdtaarten).

Ik denk juist met een iets simpeler en strak ontwerp (wat ik dus heel mooi vind!!!), kan je juist punten scoren door het superstrak en 'clean' uit te voeren.
Op de foto zie ik het trouwens niet, maar ik weet wel dat we dat vonden toen we jouw taart zagen: mooi ontwerp, kan nog wat strakker uitgevoerd...

Nogmaals: ik heb niet eens meegedaan, en ik wil liever niet al te veel uitspraken doen dat die beter was dan die ander en dat het hoger had gemoeten enzo, daar ga ik verder niet over, maar ik denk dat dit verbeterpunten zijn waar je om vroeg...
En ik vond hem echt heel leuk! :)

Mijn website: Presentaart

25

Ik vind hem echt prachtig! Ik vind het ook jammer dat je alleen punten zag. Ik ben daarom op zoek gegaan naar een jurylid. Ik weet zeker dat ze op smaak en naar uiterlijk keken en dat je extra punten kon verdienen als je voldeed aan het thema 'hollands glorie' Ik heb Joey Mercure nog gesproken en die heeft dus echt op smaak gejureerd. wellicht heb je daar wat puntjes laten vallen?? Ik heb jouw taartje niet geproefd, dus ik weet het niet hoor? Wel jammer dat je zo teleurgesteld bent/was...
Ik hoop dat dat gevoel snel zakt :)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl