Onderwerp: Tylose??
Ik lees hier en daar dat bij het uitrollen van fondant tylose gebruikt wordt. Kan iemand mij uitleggen waarom? Ik moet nog veel leren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Tylose??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees hier en daar dat bij het uitrollen van fondant tylose gebruikt wordt. Kan iemand mij uitleggen waarom? Ik moet nog veel leren
uitrollen van fondant die over een taart komt heb je geen tylos nodig.
tylos gebruik je alleen maar bij bloemen en geboetseerde figuren.
of bijvoorbeeld als je er met tapits letters uit wilt steken, dus eigenlijk als het gewoon heel dun of heel stevig moet worden.
succes!
Ah dus voor strikken is tylose een must!?
Waarme kan je het beste figuurtjes, vomen etc plakken op je taart?? Ik deed het soms met wat icing, is dat ok?
icing is okay
Water of edible glue (eetbare lijm). Water voor lichte figuurtjes & vormpjes (echt maar heel weinig water hoor), en lijm voor de zwaardere. Dat kun je kopen of zelf maken met een mespunt tylose op 30ml water, tijdje laten staan en af & toe goed roeren totdat de klontjes weg zijn.
Dank jullie wel lieve dames!
marianne, heb jij enig idee wanneer ik bij jou terecht kan voor een basisworkshop?
De nieuwe lijst is klaar, alleen die moet nog verstuurd Ik zet je email-adres wel op de lijst, dan krijg je hem per mail voordat-ie op de site live gaat, ok?
De nieuwe lijst is klaar, alleen die moet nog verstuurd
Ik zet je email-adres wel op de lijst, dan krijg je hem per mail voordat-ie op de site live gaat, ok?
!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Tylose??