Onderwerp: Tja ook ik ben al verslaafd
Hallo,
Ik ben Desiree, ben 39 jaar en woon samen met mijn vriend in het zuiden des landes.
Na een surfsessie op internet, kwam ik op een taartensite uit. En was gelijk verkocht. Dus ben onderhand al een klein vermogen kwijt aan producten waarvan ik denk dat ik ze bij het maken van taarten, en het decoreren, nodig zal hebben. Maar er is nog zoveel te koop.
Vanavond volg ik dan mijn eerste workshop cupcakes maken. Ben echt benieuwd.
Heb ook al veel sites en foto`s bekeken en ook al een beginnersboek gekocht. Als ik dat nog allemaal moet maken wat ik mooi vind, ben ik tot mijn 200e jaar bezig.
Volgende week zal ik ook in Hilversum zijn. (Mijn schoonouders wonen in de buurt, dus een mooie combinatierit)
Als ik al die mooie dingen zie, vraag ik me af of mij dat ook allemaal zal gaan lukken. Ik ben namelijk nogal niet georganiseerd qua bakken en koken. De timing is nooit zo goed. Maar ja alle begin is moeilijk.
Het punt wat me wel dwars zit is het feit dat ik deze taarten en cupcakes voor eigen gebruik zal maken. En dat terwijl ik afgelopen half jaar 25 kilo ben afgevallen. Dus ik denk dat ouders, vrienden en bekenden vaak iets toegeschoven krijgen.
Ik hoop dat ik van jullie raad zal krijgen als ik ergens mee zit. (En dat zit wel goed als ik al die onderwerpen en reacties zie.)
Groetjes
Desiree