Onderwerp: Kit Kat??
Ik weet even niet of ik het hier heb gezien maar weet iemand of er een vulling met of van Kit Kat bestaat???
Alvast bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kit Kat??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet even niet of ik het hier heb gezien maar weet iemand of er een vulling met of van Kit Kat bestaat???
Alvast bedankt!!
Zou bijna denken van wel...Je kan hem ook maken met Bon bon bloc dus waarom niet van kitkat...? Gewoon een keer uitproberen...?
Ga eens onder ZOEKEN en geef kit kat in dan kom je vanalles tegen.
ik ben hier op het forum volgens mij wel het hele "nestl
ik zou gewoon slagroom kloppen met versteviger en daar brokken kitkat doorheen doen.
Ik ga ook voor de brokken door de slagroom of bc van de mix!
Zou bijna denken van wel...Je kan hem ook maken met Bon bon bloc dus waarom niet van kitkat...? Gewoon een keer uitproberen...?
Ik zelf denk ik niet dat het kan.Bon bon bloc is alleen chocolade en in kit kat zit ook koek dus dat smelt niet.
Ik ga het gewoon proberen........ik laat het jullie weten!!!
Dank jullie voor de antwoorden!!!
denk ook wel dat het kan. inderdaad lekker door de botercreme./ Ik gooi er zelf ook van alles door heen, chcolade, koekjes, sterke drank echt van alles!!!
Ik zou 'm meer als de bokkepootjes vulling doen dan als de bonbonblok. want inderdaad de koek smelt niet. Gewoon verkruimelen dus! Lijkt me heerlijk!
Mirjam
Niet smelten inderdaad, dat gaat niet lukken. Er zijn wel meer dingen die niet zo lekker smelten , zegt Carin uit ervaring
Maar stop het in een diepvrieszakje (geen boterhamzakje, probeer dat eenmaal en je weet waarom je een diepvrieszakje moet nemen ), sla het met de hamer en roer het door de botercreme, wel die van de mix natuurlijk
. Jammie!
O ja verkruimelen das een heerlijk goed idee........oehhh die ga ik ook snel maken.....sorry manlief je zal weer taart moeten gaan eten.....hahaha.
Nou dames ik wilde het gisteravond uit gaan proberen dus ik wilde de kitkat pakken........niks meer gewoon op !!!!!! Oh was dat voor een taart vroegen mijn man en dochter in koor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanmiddag nieuwe halen en een groot slot!!
Wordt vervolgd....
Nou dames ik wilde het gisteravond uit gaan proberen dus ik wilde de kitkat pakken........niks meer gewoon op !!!!!! Oh was dat voor een taart vroegen mijn man en dochter in koor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanmiddag nieuwe halen en een groot slot!!
Wordt vervolgd....
whahahahaha
nou meid ben benieuwd!! vandaag herkansing!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kit Kat??