1

Onderwerp: Kit Kat??

Ik weet even niet of ik het hier heb gezien maar weet iemand of er een vulling met of van Kit Kat bestaat???

Alvast bedankt!!

2

Re: Kit Kat??

Zou bijna denken van wel...Je kan hem ook maken met Bon bon bloc dus waarom niet van kitkat...? Gewoon een keer uitproberen...?

cake a day, takes the sorrow away!!!!

3

Ga eens onder ZOEKEN en geef kit kat in dan kom je vanalles tegen.

Vele en lieve groetjes Nicole

4

ik ben hier op het forum volgens mij wel het hele "nestl

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

5

ik zou gewoon slagroom kloppen met versteviger en daar brokken kitkat doorheen doen.

6

Ik ga ook voor de brokken door de slagroom of bc van de mix!

7

Linda130975 schreef:

Zou bijna denken van wel...Je kan hem ook maken met Bon bon bloc dus waarom niet van kitkat...? Gewoon een keer uitproberen...?

Ik zelf denk ik niet dat het kan.Bon bon bloc is alleen chocolade en in kit kat zit ook koek dus dat smelt niet.  :nooo

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

8

Ik ga het gewoon proberen........ik laat het jullie weten!!!

Dank jullie voor de antwoorden!!!

denk ook wel dat het kan. inderdaad lekker door de botercreme./ Ik gooi er zelf ook van alles door heen, chcolade, koekjes, sterke drank echt van alles!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Ik zou 'm meer als de bokkepootjes vulling doen dan als de bonbonblok. want inderdaad de koek smelt niet. Gewoon verkruimelen dus! Lijkt me heerlijk!

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

11

Niet smelten inderdaad, dat gaat niet lukken. Er zijn wel meer dingen die niet zo lekker smelten , zegt Carin uit ervaring :D

Maar stop het in een diepvrieszakje (geen boterhamzakje, probeer dat eenmaal en je weet waarom je een diepvrieszakje moet nemen :lol:), sla het met de hamer en roer het door de botercreme, wel die van de mix natuurlijk :9. Jammie!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

12

Mmm lekker! Goed idee

Groetjes Renske

13

O ja verkruimelen das een heerlijk goed idee........oehhh die ga ik ook snel maken.....sorry manlief je zal weer taart moeten gaan eten.....hahaha.

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

14

Nou dames ik wilde het gisteravond uit gaan proberen dus ik wilde de kitkat pakken........niks meer gewoon op !!!!!! Oh was dat voor een taart vroegen mijn man en dochter in koor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag nieuwe halen en een groot slot!!

Wordt vervolgd....

15

:lol: :lol:

16

chantall schreef:

Nou dames ik wilde het gisteravond uit gaan proberen dus ik wilde de kitkat pakken........niks meer gewoon op !!!!!! Oh was dat voor een taart vroegen mijn man en dochter in koor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag nieuwe halen en een groot slot!!

Wordt vervolgd....

whahahahaha

nou meid ben benieuwd!! vandaag herkansing!!