26

Re: Pijnlijk beren taartje

Nee Martinique, mijn wijsvinger....en laat ik nou morgen een examen hebben waarbij ik moet typen! Hahahaha, gelukkig gaat dat wel met mijn middelvinger! :)

Hihihi, ik zal je complimenten voor mijn man aan hem doorgeven Jo-z! Oww....komt hij net aan....wilt gelijk weten van wie hij complimenten krijgt! :lol:
Zegt ie....ohhh kijk, iemand uit Zwolle, daar doen we het voor!!! :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

27

Oooh, heel erg leuk!! :thumb:

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

28

Auw auw, dat is minder. Denk dat ons dat allemaal wel overkomt, maar gelijk tweedegraads, bah, dat doet zeer. Gelukkig is het met de taart helemaal goed gekomen en ik weet zeker dat jij enthousiaste reacties krijgt!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

29

Die heb ik intussen al gekregen hoor Pooh! Echt zooooooo leuk!
Er waren zelfs mensen die niet geloofden dat het eetbaar was, stak er zelfs eentje snel het miniatuur taart stukje snel in haar mond om het te controleren, hahahahaha!

Tweede graads is idd niet fijn, gelukkig heb ik er vandaag al bijna geen last meer van!!! (zulke leuke reacties van iedereen verzacht dus echt de pijn :D)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl