Onderwerp: Pijnlijk beren taartje
Vanavond gemaakt voor mijn nieuwe collega's! Toen zij hoorden van mijn hobby wilden ze natuurlijk bewijs.....dus ik heb gisteren alvast de beertjes geboetseerd. Had een van mijn honden mijn vrouwen beertje opgegeten dus ik snel een nieuwe gemaakt. Vandaag het kapsel gebakken, had wat over dus wilde nog een klein bolletje maken.
Na zo'n 20 minuutjes zag deze er gaar uit maar wilde het toch even nakijken dus ik trek de oven open en kom vervolgens met de bovenkant van mijn vinger tegen de warmte spiraal aan.....tttttssssssst! Het sisde gewoon!
Koelen en hup naar de dokter.....bij mijn knokkel is het tweede graads verbrand....auw!
Gelukkig heb ik wat hulp van mijn man gekregen , die heeft de stippen en de bloemetjes uitgedrukt!
Was wel lastig bekleden met dat verband om mijn hand (mijn rechtse hand, ben rechts), was ook nog eens de eerste keer een vierkante taart! Gelukkig is hij wel mooi strak geworden, al zeg ik het zelf! 
Nou...genoeg gebabbeld...hier is ie.....

Ben benieuwd naar jullie reacties maar zeker ook naar die van mijn nieuwe collega's!!
Bedankt voor het kijken!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

. Hij is prachtig geworden!