1

Onderwerp: Niet zo nieuw meer..

Hallo allemaal,

Ik kijk al ongeveer een half jaar mee en af en toe post ik ook wel wat, maar heb me eigenlijk nog nooit even netjes voorgesteld. Dus bij deze :)

Mijn naam is Dieuwertje, ik ben 22 jaar en ik woon in Rotterdam. Ik ben gek op crea bezig zijn (sieraden maken, scrapbooken, enz.) en dus ben ik in april dit jaar aan het taarten maken gegaan. Ik heb sinds april nog niet heel veel gemaakt, omdat ik weinig vrije tijd heb en omdat ik 3 maanden voor stage naar Curaçao ben geweest.
Momenteel studeer ik nog.. ik hoop in juni af te studeren, maar ik vrees dat ik daarna niet meer tijd ga krijgen dan nu :p

Hoe dan ook.. ik heb inmiddels 2 taartjes gemaakt en meerdere cc's.. Ik wil me voorlopig meer op de cc's richten, omdat dat over het algemeen toch minder tijd in beslag neemt dan het maken van een taartje :)

Ik heb hier in de afgelopen maanden al de nodige inspi opgedaan en handige tips gehad.. en ik hoop in de toekomst zelf ook hieraan te kunnen bijdragen :Y

Groetjes,
Dieuwertje

Ps: nog even een klein fotootje..
http://img366.imageshack.us/img366/7523/dscn0893su4.th.jpg
Dit ben ik, begin mei, met een chocoladetaart die ik samen met m'n vriend voor zijn verjaardag heb gemaakt :)

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

2

Re: Niet zo nieuw meer..

Hoi Dieuwertje,

Welkom bij de club. En cc'tje zijn erg leuk (en lekker) om te maken dus die kleine kunstwerkjes willen we graag zien hoor.

Ellen

3

welkom :)

4

Welkom Dieuwertje...zo te zien ben jij de 1000ste nieuwste lid :) ...gefeliciteerd!!!

Veel plezier hier op dit gezellige en leerzame forum ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Leuk dat je dan nog even voorsteld. Volgens mij heb ik het ook nooit gedaan :o Veel plezier met het bakken als je er tijd voor kan maken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Wat een leuke taart. Nou, veel plezier met nog veeel meer taarten bakken!

Groetjes Renske

7

Als nog...VAN HARTE WELKOM!!!!! :) Mooie taart trouwens...

cake a day, takes the sorrow away!!!!

welkom!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Bedankt voor alle leuke reacties :)

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

10